R+T Asia: dobry kierunek dla polskich firm?

Autor: PG |Data publikacji: 2019-03-15

Za nami piętnasta edycja targów R+T Asia, które odbyły się w Szanghaju. To wiodące wydarzenie dla branży rolet, bram i osłon przeciwsłonecznych pobiło w tym roku kolejne rekordy popularności. Wystawiały się firmy z 21 krajów, jednak zabrakło wśród nich przedsiębiorstw z Polski.

W Szanghaju wystawiło się w tym roku 642 wystawców (w tym 82 spoza Chin), a targi odwiedziło ponad 41 tys. osób (21-proc. wzrost względem poprzedniej imprezy). Przestrzeń wystawiennicza wzrosła o 15 tys. metrów kwadratowych w porównaniu do edycji z 2018 r.

Impreza zdobywa bardzo pozytywne recenzje zarówno wśród zwiedzających, jak i wystawców.  – Wykonaliśmy duży krok w kierunku osiągnięcia naszego celu, jakim jest pełnienie roli globalnego dostawcy. Poznaliśmy klientów z całego świata, od Korei, poprzez USA, aż po Meksyk. Odwiedzający targi byli nastawieni na innowacyjne produkty, które możemy im zaoferować. Bardzo skorzystaliśmy na powstających tu relacjach pomiędzy wystawcami a zwiedzającymi. Nasz udział w targach był pod tym względem wręcz idealny – mówi Karl Gerlinger z Gerlinger Industries. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z targów. Nasze stoisko odwiedziła znaczna liczba potencjalnych klientów. Imponująca była również wiedza zwiedzających. Nasi klienci przybyli do Szanghaju z tak odległych miejsc jak USA i Ameryka Południowa. R+T Asia to bardzo profesjonalnie zorganizowana impreza i myślę, że możemy ją wszystkim polecić – wtóruje przedstawicielowi Gerlinger Industries Onur Kirayoglu z tureckiej firmy Kirayteks Tekstil.

Najliczniej Europę reprezentowały niemieckie firmy, które miały swój własny pawilon. Ponadto w Szanghaju wystawiały się przedsiębiorstwa m.in. z Chorwacji, Hiszpanii, Holandii i Ukrainy. Wśród wystawców zabrakło w tym roku przedstawicieli z Polski. Czy rosnące znaczenie targów na azjatyckiej mapie oraz pozytywne oceny imprezy spowodują, że polskie firmy pojawią się na kolejnej edycji R+T Asia?

Zobacz również

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Assa Abloy podsumowała II kwartał bieżącego roku. Firma odnotowała 11 proc. wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym, natomiast wzrost był 14-proc. porównując półrocza.

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych ma wejść w życie 1 stycznia 2021 roku i zachęcić małe firmy do udziału w przetargach. Jakie zmiany nas czekają?

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Firma Winkhaus, specjalizująca się w produkcji okuć okiennych i drzwiowych oraz Mediola rozpoczęły współpracę w sektorze smart home. W ramach kooperacji możliwe będzie zintegrowanie rozwiązań obu firm.