G-U w Polsce podsumowało rok 2020. Firma zakończyła sezon ze wzrostem sprzedaży i właśnie otworzyła nową halę do konfekcjonowania progów.
Dla G-U miniony rok był okresem wyzwań, ale także dalszych wzrostów sprzedaży. Jak przyznaje Michał Dudziak, prezes zarządu w G-U Polska:
Ciężka praca pozwala nam wciąż utrzymywać się w niemałej grupie firm, które bardzo dynamicznie się rozwijają, nie zważając na pojawiające się kryzysy, pandemie czy inne ograniczenia. Dotyczy to zarówno bardzo dużych globalnych już graczy, jak i małych, rodzinnych firm oferujących często drogie, wyrafinowane produkty premium.
Firma otworzyła właśnie w Swadzimiu pod Poznaniem halę do konfekcjonowania progów. Obiekt ma powierzchnię 1,4 tys. mkw. i pracuje się tu z takimi produktami, jak próg GU-thermostep 164, GU-thermostep 204 oraz GU-flatstep. Nowy obiekt powstał w związku z rosnącym zainteresowaniem klientów usługą konfekcjonowania progów. G-U przygotowuje tam standardowe progi pod konkretne zlecenie. – Jest to obecnie najbardziej zaawansowane narzędzie wspierające klientów na rynku, wyprzedzające podobne projekty w Europie Zachodniej – komentuje Michał Dudziak.
Zobacz również
Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje
Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
Ciężka praca pozwala nam wciąż utrzymywać się w niemałej grupie firm, które bardzo dynamicznie się rozwijają, nie zważając na pojawiające się kryzysy, pandemie czy inne ograniczenia. Dotyczy to zarówno bardzo dużych globalnych już graczy, jak i małych, rodzinnych firm oferujących często drogie, wyrafinowane produkty premium. 

