G-U w Polsce podsumowało rok 2020. Firma zakończyła sezon ze wzrostem sprzedaży i właśnie otworzyła nową halę do konfekcjonowania progów.
Dla G-U miniony rok był okresem wyzwań, ale także dalszych wzrostów sprzedaży. Jak przyznaje Michał Dudziak, prezes zarządu w G-U Polska:
Ciężka praca pozwala nam wciąż utrzymywać się w niemałej grupie firm, które bardzo dynamicznie się rozwijają, nie zważając na pojawiające się kryzysy, pandemie czy inne ograniczenia. Dotyczy to zarówno bardzo dużych globalnych już graczy, jak i małych, rodzinnych firm oferujących często drogie, wyrafinowane produkty premium.
Firma otworzyła właśnie w Swadzimiu pod Poznaniem halę do konfekcjonowania progów. Obiekt ma powierzchnię 1,4 tys. mkw. i pracuje się tu z takimi produktami, jak próg GU-thermostep 164, GU-thermostep 204 oraz GU-flatstep. Nowy obiekt powstał w związku z rosnącym zainteresowaniem klientów usługą konfekcjonowania progów. G-U przygotowuje tam standardowe progi pod konkretne zlecenie. – Jest to obecnie najbardziej zaawansowane narzędzie wspierające klientów na rynku, wyprzedzające podobne projekty w Europie Zachodniej – komentuje Michał Dudziak.
Zobacz również
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.
Gerda stawia na bezpieczeństwo i rozwiązania smart
W połowie października firma Gerda zaprosiła swoich partnerów handlowych i dostawców na wydarzenie w Ostródzie, gdzie zaprezentowała nowości.
Ciężka praca pozwala nam wciąż utrzymywać się w niemałej grupie firm, które bardzo dynamicznie się rozwijają, nie zważając na pojawiające się kryzysy, pandemie czy inne ograniczenia. Dotyczy to zarówno bardzo dużych globalnych już graczy, jak i małych, rodzinnych firm oferujących często drogie, wyrafinowane produkty premium. 

