Polacy przy wymianie okien w większości decydowali się na zamówienie kompleksowej usługi. Tak wynika z danych zebranych przez serwis Oferteo.pl.
Portal Oferteo.pl sprawdził, jak Polacy w 2022 r. kupowali okna. Na podstawie danych serwisu okazało się, że najwięcej zleceń na montaż i wymianę okien otrzymano w III kwartale. Okazuje się, że ludzie chętnie korzystają także z usług ekspertów z branży stolarki. Według informacji zebranych przez serwis, ok. 60 proc. osób, które kupiło okno, zamówiło również kompleksową usługę czyli pomoc handlowca przy wyborze okna oraz montaż zakupionej stolarki. Z kolei 22 proc. klientów zdecydowało się na zamówienie tylko instalacji stolarki, bez pomocy przy jej wyborze. Natomiast 18 proc. klientów decydowało się na pomoc przy wyborze okna, ale już nie zamawiało usługi montażu przez profesjonalistów.
Serwis poinformował, że rośnie zainteresowanie Polaków termomodernizacją. Widać to po liczbie zleceń na usługi prac remontowych, w stosunku do roku 2021 było ich więcej o 5 proc. Najwięcej prac przypadło na okres wakacyjny, od lipca do końca września. Z kolei w III kwartale 2022 r. w stosunku do roku 2021 wzrosła o 11 proc. liczba zleceń na montaż okien. Jakie okna zamawiali Polacy w 2022 r.? Według serwisu, najpopularniejsze były te wykonane z PCW – aż 90 proc. klientów wybrało okna z plastikowych ram. Drewniane wybrało 6 proc. osób, a aluminiowe 4 proc. Serwis sprawdził także, że 58 proc. klientów decydowało się na okna białe.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".