Coraz więcej zleceń na usługi wymiany okien

Autor: |Data publikacji:

Polacy przy wymianie okien w większości decydowali się na zamówienie kompleksowej usługi. Tak wynika z danych zebranych przez serwis Oferteo.pl.

Portal Oferteo.pl sprawdził, jak Polacy w 2022 r. kupowali okna. Na podstawie danych serwisu okazało się, że najwięcej zleceń na montaż i wymianę okien otrzymano w III kwartale. Okazuje się, że ludzie chętnie korzystają także z usług ekspertów z branży stolarki. Według informacji zebranych przez serwis, ok. 60 proc. osób, które kupiło okno, zamówiło również kompleksową usługę czyli pomoc handlowca przy wyborze okna oraz montaż zakupionej stolarki. Z kolei 22 proc. klientów zdecydowało się na zamówienie tylko instalacji stolarki, bez pomocy przy jej wyborze. Natomiast 18 proc. klientów decydowało się na pomoc przy wyborze okna, ale już nie zamawiało usługi montażu przez profesjonalistów.

Serwis poinformował, że rośnie zainteresowanie Polaków termomodernizacją. Widać to po liczbie zleceń na usługi prac remontowych, w stosunku do roku 2021 było ich więcej o 5 proc. Najwięcej prac przypadło na okres wakacyjny, od lipca do końca września. Z kolei w III kwartale 2022 r. w stosunku do roku 2021 wzrosła o 11 proc. liczba zleceń na montaż okien.  Jakie okna zamawiali Polacy w 2022 r.? Według serwisu, najpopularniejsze były te wykonane z PCW – aż 90 proc. klientów wybrało okna z plastikowych ram. Drewniane wybrało 6 proc. osób, a aluminiowe 4 proc. Serwis sprawdził także, że 58 proc. klientów decydowało się na okna białe.

Zobacz również

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.

Niemiecki Stürtz niewypłacalny

Niemiecki Stürtz niewypłacalny

Stürtz Maschinenbau GmbH, producent maszyn do produkcji okien z PVC, znalazł się w stanie niewypłacalności i przejdzie restrukturyzację. Pomimo trudności finansowych, firma będzie realizować zamówienia do połowy 2026 roku.

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.