Rosnąca popularność Laureata konkursu StolARCHI

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych i w związku z tym chce rozwijać produkcję tego wyrobu. Z tego powodu też zdecydował się na powiększenie powierzchni produkcyjnej.

Producent bram z Kórnika specjalizuje się w bramach i przegrodach ppoż. Produkty montowane są w budynkach użyteczności publicznej, biurowcach itd. Ponad rok temu firma wprowadziła na rynek nowy produkt – elastyczną bramę kurtynową ppoż.  Produkt ten zwyciężył nawet w wiosennej edycji konkursu  o nagrodę architektów – StolARCHI. Jest to wyrób, który zdobył również ogromną popularność na rynku. Spowodowane jest to głównie tym, jak tłumaczą przedstawiciele firmy, że warunki zabudowy bramy są mało wymagające. Na przykład może być instalowana tam, gdzie jest mało miejsca na zabudowę w nadprożu.

Procentowy wzrost sprzedaży bramy w porównaniu z zeszłym rokiem jest trzycyfrowy. Obecnie jest to kluczowy wyrób, jaki ma w ofercie Małkowski-Martech. Firma chciałaby zwiększyć produkcję tej bramy, dlatego jeszcze w lipcu rozważane było wynajęcie hali, w której odbywałaby się produkcja. Jednak ostatnio firma zrezygnowała z tego pomysłu, zdecydowała, że zamiast wynajmować halę, dobuduje nową powierzchnie do stojącego już własnego zakładu. Dzięki temu zwiększą się moce produkcyjne Małkowskiego-Martechu, ale też firma usprawni obsługę klientów.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.