Małkowski-Martech notuje rosnącą sprzedaż elastycznych bram kurtynowych i w związku z tym chce rozwijać produkcję tego wyrobu. Z tego powodu też zdecydował się na powiększenie powierzchni produkcyjnej.
Producent bram z Kórnika specjalizuje się w bramach i przegrodach ppoż. Produkty montowane są w budynkach użyteczności publicznej, biurowcach itd. Ponad rok temu firma wprowadziła na rynek nowy produkt – elastyczną bramę kurtynową ppoż. Produkt ten zwyciężył nawet w wiosennej edycji konkursu o nagrodę architektów – StolARCHI. Jest to wyrób, który zdobył również ogromną popularność na rynku. Spowodowane jest to głównie tym, jak tłumaczą przedstawiciele firmy, że warunki zabudowy bramy są mało wymagające. Na przykład może być instalowana tam, gdzie jest mało miejsca na zabudowę w nadprożu.
Procentowy wzrost sprzedaży bramy w porównaniu z zeszłym rokiem jest trzycyfrowy. Obecnie jest to kluczowy wyrób, jaki ma w ofercie Małkowski-Martech. Firma chciałaby zwiększyć produkcję tej bramy, dlatego jeszcze w lipcu rozważane było wynajęcie hali, w której odbywałaby się produkcja. Jednak ostatnio firma zrezygnowała z tego pomysłu, zdecydowała, że zamiast wynajmować halę, dobuduje nową powierzchnie do stojącego już własnego zakładu. Dzięki temu zwiększą się moce produkcyjne Małkowskiego-Martechu, ale też firma usprawni obsługę klientów.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".