Renolit też się zmienia!

Red.: MR |Data publikacji: 2020-07-10

W Renolicie zaszły ostatnio duże zmiany. Firma wyodrębniła i podzieliła się na 13 segmentów. Do zarządu dołączyła nowa osoba – Thomas Sampers.

Renolit rozpoczął zmiany personalne w zarządzie firmy jeszcze w zeszłym roku. Kontynuacją tych działań jest wybranie przez radę nadzorczą Thomasa Sampersa na nowego członka zarządu. Thomas Sampers dołączył do zarządu od pierwszego lipca i zastąpił dr Axela Brudera, który zdecydował się odejść z firmy na własne życzenie, poza tym osiągnął wiek emerytalny.

Thomas Sampers

Firma zmieniła swoją strukturę i podzieliła się na 13 jednostek rynkowych. Związane jest to z nową strategią przedsiębiorstwa opracowaną do 2025 r. Według firmy, w strategii znajdują się odpowiedzi m.in. na pytania: gdzie Renolit zamierza być za 5 lat? Co należy teraz zrobić, by w przyszłości osiągnąć sukces?

Renolit przyznaje, że poszczególne segmenty na rynku stają się coraz bardziej złożone pod kątem produktów, innowacyjności, ale i potrzeb klientów. Wyodrębnienie działów pomoże szybciej i sprawniej reagować na konkretne potrzeby odbiorców.

Nowa struktura w Renolicie obowiązuje od maja tego roku. Jeśli chodzi o stolarkę otworową, to folie dla branży znajdują się w segmencie Facade (fasady). Pozostałe działy to: Exterior Solutions, Visual Communication, Interior Surfaces, Roofcare, Pool, Protect, Composites, Healthcare, Wind Energy, Civil Engineering, Maritime i B2C (rozwiązania zewnętrzne, komunikacja wizualna, powierzchnie wewnętrzne, pielęgnacja dachu, basen, ochrona, kompozyty, opieka zdrowotna, energia wiatrowa, inżynieria lądowa, morska i produkty dla klienta indywidualnego).

Zobacz również

IFN inwestuje w e-commerce

IFN inwestuje w e-commerce

Austriacki koncern IFN (właściciel m.in. marki Internorm) przejał pakiet większościowy duńskiej firmy Skanva Group, która zajmuje się sprzedażą online stolarki w Danii, Norwegii i Islandii. To kolejny dowód ma to, że branża stolarki inwestuje coraz więcej w e-commerce.

Na rynku farb od maja widać ożywienie

Na rynku farb od maja widać ożywienie

Europejski rynek farb i lakierów notuje od maja tego roku ożywienie. Jednak wciąż trudna jest sytuacja w segmencie farb przemysłowych.

Koszaliński PUF zamknięty przez koronawirusa!

Koszaliński PUF zamknięty przez koronawirusa!

W zakładzie Grupy Q4Windows, produkującym okna i drzwi pvc, wykryto koronawirusa już u kilkunastu pracowników. Sanepid zdecydował o kwarantannie, poddaniu badaniom wszystkich pracowników i podjął decyzję o zamknięciu zakładu.

1