Swisspacer w Polsce podsumował pierwsze półrocze. Firma odnotowała duży wzrost sprzedaży swojego sztandarowego produktu: ciepłej ramki.
Swisspacer w pierwszym półroczu odnotowało rekordowe dane ze sprzedaży. Na ten dobry wynik wpłynęła przede wszystkim bardzo dobra koniunktura na rynku budowlanym w całej Europie. Bardzo ważne są również stałe trendy w produkcji nowoczesnych szyb zespolonych. Chodzi o coraz bardziej rygorystyczne wymagania termiczne i co za tym idzie dużo większą produkcję pakietów dwukomorowych. Swisspacer oferuje na polskim rynku ciepłe ramki dystansowe, szprosy do okien oraz membrany do wyrównywania ciśnienia w szybach zespolonych.
Rafał Rączka, Head of Sales & Marketing Swisspacer w Polsce, krajach bałtyckich, Ukrainie i Białorusi zauważa:
Od wielu lat notujemy silny, dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży. Naszym sztandarowym produktem są ciepłe ramki dystansowe Swisspacer Advance i Ultimate i widzimy, jak zwiększa się udział w sprzedaży tych produktów na rynku szyb zespolonych. W pierwszym półroczu 2021 r. szacunkowy udział ciepłych ramek w Polsce wyniósł około 60 proc. – w ujęciu całego polskiego rynku, a jeszcze kilka lat temu był to poziom około 40 proc. Udział zimnych, aluminiowych ramek dystansowych w szybach zespolonych wg naszych szacunków spada rocznie o około. 5 proc. i trend ten będzie kontynuowany w kolejnych latach.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".