Swisspacer w Polsce podsumował pierwsze półrocze. Firma odnotowała duży wzrost sprzedaży swojego sztandarowego produktu: ciepłej ramki.
Swisspacer w pierwszym półroczu odnotowało rekordowe dane ze sprzedaży. Na ten dobry wynik wpłynęła przede wszystkim bardzo dobra koniunktura na rynku budowlanym w całej Europie. Bardzo ważne są również stałe trendy w produkcji nowoczesnych szyb zespolonych. Chodzi o coraz bardziej rygorystyczne wymagania termiczne i co za tym idzie dużo większą produkcję pakietów dwukomorowych. Swisspacer oferuje na polskim rynku ciepłe ramki dystansowe, szprosy do okien oraz membrany do wyrównywania ciśnienia w szybach zespolonych.

Rafał Rączka, Head of Sales & Marketing Swisspacer w Polsce, krajach bałtyckich, Ukrainie i Białorusi zauważa:
Od wielu lat notujemy silny, dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży. Naszym sztandarowym produktem są ciepłe ramki dystansowe Swisspacer Advance i Ultimate i widzimy, jak zwiększa się udział w sprzedaży tych produktów na rynku szyb zespolonych. W pierwszym półroczu 2021 r. szacunkowy udział ciepłych ramek w Polsce wyniósł około 60 proc. – w ujęciu całego polskiego rynku, a jeszcze kilka lat temu był to poziom około 40 proc. Udział zimnych, aluminiowych ramek dystansowych w szybach zespolonych wg naszych szacunków spada rocznie o około. 5 proc. i trend ten będzie kontynuowany w kolejnych latach.
Zobacz również
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.


