Ranking najpopularniejszych producentów okien w mediach społecznościowych

Red.: |Data publikacji:

Analitycy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych sprawdzili który producent okien jest najpopularniejszy na Facebooku. Kto ma najwięcej polubień, komentarzy i udostępnień, a kto najszybciej się rozwija?

Ranking popularności na Facebooku: Eko-Okna, Oknoplast i Drutex liderami w czerwcu wśród producentów okien

Na pierwszym miejscu czerwcowego rankingu producentów okien na Facebooku znalazł się fanpage marki Eko-Okna. Strona, z wynikiem 3,3 tys. interakcji, wyprzedziła drugi w zestawieniu OKNOPLAST Polska (2,1 tys.) i profil DRUTEX S.A z wynikiem 1 tys. interakcji. Wszystkie pozostałe marki, które znalazły się w rankingu, uzyskały wyniki poniżej tysiąca interakcji.

marki facebook

Analitycy IBIMS wnioskują, że strategia komunikacyjna marki Eko-Okna S.A. przyniosła efekty. Oprócz tego, że fanpage miał najwięcej interakcji, to osiągnął również największą liczbą polubień postów (2,4 tys.), największą liczbą komentarzy (118) oraz największą liczbą udostępnień swoich publikacji (351). Firma ta była też w badanym okresie najbardziej aktywną na Facebooku spośród producentów stolarki – opublikowała 30 postów w ciągu 30 dni.

Aktywne w poprzednim miesiącu były też profile społecznościowe marek VEKA Polska (20 publikacji), DRUTEX S.A. (19 wpisów), REHAU Polska (19 postów) i OKNOPLAST Polska (18 postów). Najprężniej w tym okresie rozwijał się profil marki OknoPlus. Na tym fanpage’u w ciągu miesiąca przybyło 670 nowych fanów.

ranking-producentow-okien-2022-facebook
Źródło: Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Oknoplast z najpopularniejszym postem

W badanym przez IBIMS okresie najbardziej popularnym wśród postów producentów okien na Facebooku okazał się wpis marki OKNOPLAST Polska. Zebrał on 722 interakcje, miał także najwięcej polubień (598). Publikacja dotyczyła drzewek bonsai. Na drugim miejscu tego zestawienia uplasował się post marki Eko-Okna (538 interakcji). Wpis dotyczył inwestycji firmy i był pytaniem do fanów, co miało zachęcić internautów do reagowania. Trzeci najpopularniejszy wpis opublikował na swoim fanpage’u OKNOPLAST. Prezentował on preferencje znaku zodiaku Bliźnięta dotyczące aranżowania mieszkania i uzyskał 473 interakcje.

W rankingu top postów producentów okien na Facebooku w czerwcu najaktywniejsze są Eko-Okna S.A. 7 z 13 najbardziej popularnych publikacji należało do tej marki.

ranking-producentow-okien-2022-facebook-posty (1)
Źródło: Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Zobacz również

20 lat w UE: „Dużo zyskaliśmy, ale warto rozpocząć rozmowy nad reformami unijnej gospodarki”

20 lat w UE: „Dużo zyskaliśmy, ale warto rozpocząć rozmowy nad reformami unijnej gospodarki”

Wejście Polski do UE oznaczało dostęp do wspólnego rynku. Skorzystały na tym polskie przedsiębiorstwa, w tym Press Glass.

Koniec marki Krispol w Polsce. Producent rozpoczyna rebranding

Koniec marki Krispol w Polsce. Producent rozpoczyna rebranding

KRISPOL od dziś rozpoczął swoją transformację wizerunkową i marketingową zmieniając nazwę marki na KRISHOME. Zmiany te będą wprowadzane stopniowo i mają zakończyć się pod koniec roku.

Hydro spodziewa się wzrostu popytu pod koniec roku

Hydro spodziewa się wzrostu popytu pod koniec roku

Hydro podsumowało pierwszy kwartał 2024 r. Spółka odnotowała spadki w sprzedaży i zysku, ale wyniki są lepsze niż w czwartym kwartale 2023.

1