Ranking najpopularniejszych producentów okien w mediach społecznościowych

Red.: |Data publikacji:

Analitycy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych sprawdzili który producent okien jest najpopularniejszy na Facebooku. Kto ma najwięcej polubień, komentarzy i udostępnień, a kto najszybciej się rozwija?

Ranking popularności na Facebooku: Eko-Okna, Oknoplast i Drutex liderami w czerwcu wśród producentów okien

Na pierwszym miejscu czerwcowego rankingu producentów okien na Facebooku znalazł się fanpage marki Eko-Okna. Strona, z wynikiem 3,3 tys. interakcji, wyprzedziła drugi w zestawieniu OKNOPLAST Polska (2,1 tys.) i profil DRUTEX S.A z wynikiem 1 tys. interakcji. Wszystkie pozostałe marki, które znalazły się w rankingu, uzyskały wyniki poniżej tysiąca interakcji.

marki facebook

Analitycy IBIMS wnioskują, że strategia komunikacyjna marki Eko-Okna S.A. przyniosła efekty. Oprócz tego, że fanpage miał najwięcej interakcji, to osiągnął również największą liczbą polubień postów (2,4 tys.), największą liczbą komentarzy (118) oraz największą liczbą udostępnień swoich publikacji (351). Firma ta była też w badanym okresie najbardziej aktywną na Facebooku spośród producentów stolarki – opublikowała 30 postów w ciągu 30 dni.

Aktywne w poprzednim miesiącu były też profile społecznościowe marek VEKA Polska (20 publikacji), DRUTEX S.A. (19 wpisów), REHAU Polska (19 postów) i OKNOPLAST Polska (18 postów). Najprężniej w tym okresie rozwijał się profil marki OknoPlus. Na tym fanpage’u w ciągu miesiąca przybyło 670 nowych fanów.

ranking-producentow-okien-2022-facebook
Źródło: Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Oknoplast z najpopularniejszym postem

W badanym przez IBIMS okresie najbardziej popularnym wśród postów producentów okien na Facebooku okazał się wpis marki OKNOPLAST Polska. Zebrał on 722 interakcje, miał także najwięcej polubień (598). Publikacja dotyczyła drzewek bonsai. Na drugim miejscu tego zestawienia uplasował się post marki Eko-Okna (538 interakcji). Wpis dotyczył inwestycji firmy i był pytaniem do fanów, co miało zachęcić internautów do reagowania. Trzeci najpopularniejszy wpis opublikował na swoim fanpage’u OKNOPLAST. Prezentował on preferencje znaku zodiaku Bliźnięta dotyczące aranżowania mieszkania i uzyskał 473 interakcje.

W rankingu top postów producentów okien na Facebooku w czerwcu najaktywniejsze są Eko-Okna S.A. 7 z 13 najbardziej popularnych publikacji należało do tej marki.

ranking-producentow-okien-2022-facebook-posty (1)
Źródło: Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Zobacz również

Większa sprzedaż, ale mniejszy zysk we wzmocnieniach

Większa sprzedaż, ale mniejszy zysk we wzmocnieniach

Po niezwykle udanym sezonie 2021, po bardzo dobrym dla MFO pierwszym półroczu tego sezonu, spółka przygotowuje się na słabszy okres wynikający z warunków zewnętrznych. Uniezależnia się od kosztów energii inwestując w fotowoltaikę.

Albud będzie się rozbudowywał

Albud będzie się rozbudowywał

Albud będzie się rozbudowywał. Firma szacuje, że wartość inwestycji wyniesie ok. 7 mln zł. Producent otrzymał decyzję o wsparciu od KSSEMP.

Ekologiczne szkło nowym trendem w branży

Ekologiczne szkło nowym trendem w branży

AGC Glass Europe już w tym roku rozpocznie produkcję szkła o obniżonym śladzie węglowym. Dzięki temu firmie uda się zmniejszyć emisję dwutlenku węgla o 40 proc.

1