Q4Glass inwestuje w produkcję szyb wielkogabarytowych

Autor: |Data publikacji:

Producent szkła, firma Q4Glass z Koszalina zrealizowała projekt inwestycyjny wart ponad 10 mln zł. Dzięki temu firma poszerzy swoją ofertę produktów.

Q4Glass z Koszalina, dostawca szyb do fasad, niedawno zakończył duża inwestycję w swoim zakładzie. Firma zakupiła piec do hartowania szkła płaskiego. Urządzenie dostarczyła firma Keraglass. Nowy piec umożliwia wytworzenie wysokiej jakości szkła hartowanego przy użyciu ekologicznego (bez stosowania gazu SO2) i energooszczędnego procesu produkcyjnego. Ponadto jakość szyb sprawdzana jest przez skaner płaskości LiteSentry. Piec do hartowania został wyposażony w najnowsze rozwiązania, a niektóre z nich wprowadzono po konsultacjach z firmą Q4Glass.

Nowy piec firmy Keraglass umożliwi produkcję wielkoformatowych tafli szklanych.

Inwestycja pozwoli koszalińskiej firmie na produkcję wysokiej jakości szyb wielkogabarytowych. Maksymalne wymiary tafli to 3,3×7,2 m. Wartość zakupu urządzeń i prac inwestycyjnych to ponad 10 mln zł, z czego 3 mln zł to kwota dofinansowania z funduszy UE. Firma właśnie jest na etapie rozliczania projektu.

Q4Glass, biurowiec przy ul. Pieknej
Biurowiec przy ul. Pięknej w Warszawie został wyposażony w szkło od Q4Glass.

Q4Glass dostarcza swoje produkty producentom fasad w Polsce, ale również do wielu innych krajów. Szyby z koszalińskiej fabryki mają zainstalowane m.in. filharmonia w Szczecinie, siedziba firmy Swatch w Szwajcarii czy dworzec Central Station w Toronto.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.