PSB otworzyło trzysetną Mrówkę

Red.: MR |Data publikacji: 2019-06-24

Polskie Składy Budowlane (PSB) na początku czerwca otworzyły trzysetną placówkę marki Mrówka. Znajduje się ona w Jasionówce na Podlasiu. W tym roku sieci handlowej udało się już otworzyć 15 Mrówek, do końca roku planuje otwarcie kolejnych kilkunastu.

Najnowsza Mrówka, która jest już trzysetną w grupie PSB znajduje się w Jasionówce. Sklep zajmuje powierzchnię 570 mkw. i pracuje w nim 15 osób. Jest to placówka handlowa, której inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „EJ” Józef Janusz Zamojtuk.

Trzysetny sklep Mrówka znajduje się w Jasionówce na Podlasiu.

PSB podliczyło, że obecnie sieć sklepów Mrówka zajmuje łącznie 395 tys. mkw. powierzchni, a pracuje w niej 5700 pracowników. Przychody Mrówek w 2018 r. w sumie wyniosły 2,2 mld zł, a sprzedaż była o 20 proc. wyższa w stosunku do roku ubiegłego.

Składy podsumowały także zmiany cen na materiały budowlane w maju we wszystkich swoich sklepach. W porównaniu do maja 2018 roku cena na stolarkę wzrosła o 3 proc. Natomiast biorąc pod uwagę ceny od stycznia do maja, to w porównaniu do analogicznego okresu z 2018 r. ceny stolarki wzrosły o 3,3 proc. PSB podaje, że ceny w tym roku wzrosły we wszystkich grupach towarowych.

Zobacz również

Wiśniowski i Drutex wśród firm najważniejszych dla Polski

Wiśniowski i Drutex wśród firm najważniejszych dla Polski

„Rzeczpospolita” poprosiła ekonomistów i praktyków gospodarczych o wskazanie przedsiębiorstw, które są najważniejsze dla naszego kraju. W gronie firm rodzinnych wskazano m.in. na Drutex SA i Wiśniowski S.K.A., a w kategorii "przedsiębiorstwo indywidualne" zwyciężył Drutex.

AGC Glass Europe coraz bardziej eko

AGC Glass Europe coraz bardziej eko

Oddziaływanie na środowisko staje się dla firm coraz ważniejsze. Także AGC Glass Europe opublikowało raport na temat zrównoważonego rozwoju. W dokumencie Sustainability Report firma informuje m.in. właśnie o wpływie na środowisko.

Kolejny transfer na linii Hensfort – Pagen

Kolejny transfer na linii Hensfort – Pagen

Jak dowiedziała się nasza redakcja, Jacek Wach zakończył współpracę z firmą Hensfort, gdzie piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Teraz taką funkcję będzie pełnił w firmie Pagen. Kilka miesięcy temu z Hensfortu do Pagena przeszedł Paweł Zatorski. 

1