Polskie Składy Budowlane (PSB) na początku czerwca otworzyły trzysetną placówkę marki Mrówka. Znajduje się ona w Jasionówce na Podlasiu. W tym roku sieci handlowej udało się już otworzyć 15 Mrówek, do końca roku planuje otwarcie kolejnych kilkunastu.
Najnowsza Mrówka, która jest już trzysetną w grupie PSB znajduje się w Jasionówce. Sklep zajmuje powierzchnię 570 mkw. i pracuje w nim 15 osób. Jest to placówka handlowa, której inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „EJ” Józef Janusz Zamojtuk.

PSB podliczyło, że obecnie sieć sklepów Mrówka zajmuje łącznie 395 tys. mkw. powierzchni, a pracuje w niej 5700 pracowników. Przychody Mrówek w 2018 r. w sumie wyniosły 2,2 mld zł, a sprzedaż była o 20 proc. wyższa w stosunku do roku ubiegłego.
Składy podsumowały także zmiany cen na materiały budowlane w maju we wszystkich swoich sklepach. W porównaniu do maja 2018 roku cena na stolarkę wzrosła o 3 proc. Natomiast biorąc pod uwagę ceny od stycznia do maja, to w porównaniu do analogicznego okresu z 2018 r. ceny stolarki wzrosły o 3,3 proc. PSB podaje, że ceny w tym roku wzrosły we wszystkich grupach towarowych.
Zobacz również
Grupa Kęty ogłasza skład zarządu nowej kadencji
Grupa Kęty 21 maja ogłosiła skład 12. kadencji zarządu. Powołania będą obowiązywały od 29 maja bieżącego roku.
Czytaj majowe Forum Branżowe
Czytaj majowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy i członek zarządu firmy Krishome.
Monter Show ’25 już niedługo
Już na początku czerwca odbędzie się ważne wydarzenie dla środowiska montażystów - Monter Show 2025, organizowane przez Stowarzyszenie Monterów Stolarki. Tradycyjnie patronat medialny nad wydarzeniem objęło nasze wydawnictwo.