Polskie Składy Budowlane (PSB) na początku czerwca otworzyły trzysetną placówkę marki Mrówka. Znajduje się ona w Jasionówce na Podlasiu. W tym roku sieci handlowej udało się już otworzyć 15 Mrówek, do końca roku planuje otwarcie kolejnych kilkunastu.
Najnowsza Mrówka, która jest już trzysetną w grupie PSB znajduje się w Jasionówce. Sklep zajmuje powierzchnię 570 mkw. i pracuje w nim 15 osób. Jest to placówka handlowa, której inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „EJ” Józef Janusz Zamojtuk.

PSB podliczyło, że obecnie sieć sklepów Mrówka zajmuje łącznie 395 tys. mkw. powierzchni, a pracuje w niej 5700 pracowników. Przychody Mrówek w 2018 r. w sumie wyniosły 2,2 mld zł, a sprzedaż była o 20 proc. wyższa w stosunku do roku ubiegłego.
Składy podsumowały także zmiany cen na materiały budowlane w maju we wszystkich swoich sklepach. W porównaniu do maja 2018 roku cena na stolarkę wzrosła o 3 proc. Natomiast biorąc pod uwagę ceny od stycznia do maja, to w porównaniu do analogicznego okresu z 2018 r. ceny stolarki wzrosły o 3,3 proc. PSB podaje, że ceny w tym roku wzrosły we wszystkich grupach towarowych.
Zobacz również
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.
Czytaj lipcowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (07/2025). Gośćmi wydania są Agnieszka i Sylwester Piechowscy, właściciele firmy Sun Winner.
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.