Polskie Składy Budowlane (PSB) na początku czerwca otworzyły trzysetną placówkę marki Mrówka. Znajduje się ona w Jasionówce na Podlasiu. W tym roku sieci handlowej udało się już otworzyć 15 Mrówek, do końca roku planuje otwarcie kolejnych kilkunastu.
Najnowsza Mrówka, która jest już trzysetną w grupie PSB znajduje się w Jasionówce. Sklep zajmuje powierzchnię 570 mkw. i pracuje w nim 15 osób. Jest to placówka handlowa, której inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „EJ” Józef Janusz Zamojtuk.

PSB podliczyło, że obecnie sieć sklepów Mrówka zajmuje łącznie 395 tys. mkw. powierzchni, a pracuje w niej 5700 pracowników. Przychody Mrówek w 2018 r. w sumie wyniosły 2,2 mld zł, a sprzedaż była o 20 proc. wyższa w stosunku do roku ubiegłego.
Składy podsumowały także zmiany cen na materiały budowlane w maju we wszystkich swoich sklepach. W porównaniu do maja 2018 roku cena na stolarkę wzrosła o 3 proc. Natomiast biorąc pod uwagę ceny od stycznia do maja, to w porównaniu do analogicznego okresu z 2018 r. ceny stolarki wzrosły o 3,3 proc. PSB podaje, że ceny w tym roku wzrosły we wszystkich grupach towarowych.
Zobacz również
Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.
Drutex otworzył nową siedzibę w Bytowie
Drutex przeniósł się do nowej siedziby. Biurowiec za ponad 60 mln zł został oddany do użytku w roku jubileuszu 40-lecia działalności spółki.
Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy
W ubiegły piątek Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy kulisy tego wydarzenia i szczegóły współpracy producenta stolarki z Bytowa z największym niemieckim klubem piłkarskim.