PSB: ceny stolarki rosną

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-19

PSB podał informacje na temat zmian cen na materiały budowlanych w październiku. W sklepach PSB ceny wzrosły w większości grupach produktowych.

PSB podał dane dotyczące zmian cen na materiały budowlane w październiku. W tym miesiącu, w porównaniu do roku ubiegłego firma zanotowała, że ceny wzrosły w 19 grupach produktowych. Przede wszystkim są to materiały budowlane do ścian i kominów – o 16,6 proc. oraz drewno i płyty OSB – o 14 proc. Jeśli chodzi o stolarkę, to cena na produkty w tej grupie wzrosła o 2,3 proc.

PSB porównało również ceny od początku roku do końca października z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W tym czasie ceny wzrosły w 18 grupach towarowych. Najbardziej podrożały płyty OSB i drewno – o 31 proc. oraz wyroby do ścian i kominów – o 13,1 proc. Jeśli chodzi o stolarkę, to cena na nią jest wyższa o 1,7 proc. w porównaniu z 2017 r.

Uroczyste otwarcie sklepu Mrówka w Czarnkowie.

Ponadto sieć sklepów z materiałami budowlanymi i do ogrodów PSB powiększyła się ostatnio o kolejną placówkę. W Czarnkowie otwarty został pod koniec września sklep Mrówka. Ma on powierzchnię 2,25 tys. m2, a pracuje w nim 25 osób.

Zobacz również

EKO-OKNA kandydatem Parkietu na warszawską Giełdę

EKO-OKNA kandydatem Parkietu na warszawską Giełdę

Redakcja dziennika Parkiet przygotowała więc listę 100 polskich spółek, które mogłyby być dobrymi kandydatami na warszawską Giełdę. Wśród tej setki znalazły się trzy przedsiębiorstwa branży stolarki, z okiennym liderem: spółką Eko-Okna z Kornic.

Dla Polaków przy zakupie okien liczą się innowacje, dla Niemców bezpieczeństwo

Dla Polaków przy zakupie okien liczą się innowacje, dla Niemców bezpieczeństwo

Zachowania zakupowe w przypadku okien bardzo się od siebie różnią w poszczególnych krajach Starego Kontynentu. Polacy stawiają na znane im marki i innowacje, Niemcy na bezpieczeństwo i rabaty.

Vitroterm Murów z dwucyfrowym wzrostem

Vitroterm Murów z dwucyfrowym wzrostem

Vitroterm Murów podsumował ten rok pod względem sprzedaży. Będzie ona wyższa o ok. 15 proc. w stosunku do 2018. Jest to efekt m.in inwestycji w firmie.