Ceny stolarki budowlanej w roku 2018 były wyższe o 1,9 proc. w porównaniu do roku 2017. Takie dane podały Polskie Składy Budowlane podsumowując informacje ze swoich sklepów.
W minionym roku ceny w sklepach PSB wzrosły w 19 grupach produktowych. Wśród nich znajdują się stolarka budowlana – tu ceny są wyższe o 1,9 proc., ale też dużo droższe niż w roku 2017 są produkty w grupie izolacje termiczne – o 8,6 proc., czy farby i lakiery – tu jest drożej o 4,5 proc. Co ciekawe, znaczący wzrost cen nastąpił pod koniec roku 2018, w grudniu. Jeśli chodzi o stolarkę otworową, to była ona droższa o ponad 3 proc. w porównaniu do grudnia w 2017 r.

PSB podsumowało również wyniki ze sprzedaży materiałów budowlanych w sklepach, będących partnerami Grupy Handel PSB. Otóż miniony rok został zakończony wynikiem przychodów ze sprzedaży w wysokości 6,8 mld zł, co oznacza wzrost o ok. 9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Natomiast przychody centrali PSB to 2,7 mld zł – są one wyższe o ok. 13 proc. w porównaniu do roku 2017. Do Grupy PSB należą marki Mrówka i Profi. Niedawno, dwa miesiące temu otwarta została nowa placówka Mrówki w Środzie Śląskiej. Obecnie działa 285 marketów PSB Mrówka oraz 61 centrów handlowych PSB Profi.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


