Profine zalicza minione półrocze do udanych. Firma świętowała w tym okresie także 125-rocznicę marki Kömmerling.
Pierwsze półrocze to okres cechujący się małą stabilnością w branży stolarki otworowej. Według Jacka Dygi, dyrektora handlowego Profine w naszym kraju, na początku roku firma odnotowała kontynuację z poprzedniego sezonu ogromnego popytu na swoje produkty. Wartość przychodów ze sprzedaży była wyższa o ok. 20 proc. w stosunku do roku 2021. Jednocześnie na rynku surowców pojawiła się pewna stabilizacja.
Jacek Dyga jednak przyznaje:
Stabilizacja ta została jednak przerwana tragicznymi wydarzeniami w Ukrainie, które wznowiły zawirowania na rynku surowców.
Profine ocenia, że sprzedaż pod koniec półrocza utrzymywała się nadal na wysokim poziomie, jednak na rynkach europejskich zaczął być odczuwalny spadek zamówień. Według firmy, klienci będą teraz rozważniej podchodzić do zakupów i zwracać większą uwagę na jakość okien i ich właściwości energooszczędne.
Pod koniec pierwszego półrocza firma obchodziła także dużą uroczystość. Marka Kömmerling, pod którą oferowane są systemy okienno-drzwiowe, istnieje już 125 lat na rynku. Firma opracowała także nową identyfikację wizualną oraz hasło reklamowe. Obecny slogan brzmi „Today for tomorrow”.

Tagi
Jacek DygaKömmerlinglogotyp. identyfikacja wizualnaPeter Mrosikprofile z PCWProfinerocznicasystemy okiennesystemy z PCWZobacz również
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.


