Profilnet z Tarnowskich Gór przechodzi dużą zmianę. Firma wchodzi w świat cyfrowy i zakupiła właśnie oprogramowanie Impuls EVO firmy BPSC.
Producent stolarki otworowej i rolet zdecydował się na inwestycję w rozwiązania cyfrowe. Firma kupiła właśnie oprogramowanie Impuls Evo, które jest systemem wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP. Tej jesieni program jest wdrażany w fabryce. Dostawcą rozwiązania jest katowicka firma Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych (w skrócie BPSC), która wśród swoich klientów ma takie firmy jak Press Glass i Wiśniowski.

Profilnet zdecydował się na inwestycję ze względu na to, że firma potrzebowała narzędzia, dzięki któremu uda się połączyć część biznesową z działem produkcji. Szczególnie jednak producentowi zależało na zautomatyzowaniu i skróceniu różnych procesów w firmie. Za tym miała iść poprawa wydajności i redukcja kosztów działania.

Przedstawiciele BPSC przyznają, że po zakończeniu wdrożenia systemu poprawi się przepływ danych, przede wszystkim o każdym zleceniu, które trafia do Profilnetu. Pojawi się także możliwość raportowania i aktualizowania w taki sposób, by elastycznie reagować na zmiany.
Inwestycja w cyfryzację to nie wszystkie zmiany, jakie zachodzą w Profilnecie. Firma planuje także budowę nowej hali produkcyjnej. Ma być gotowa pod koniec przyszłego roku. Dzięki nowej hali mają znacząco zwiększyć się moce produkcyjne fabryki.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.