Profilnet inwestuje w narzędzia cyfrowe

Autor: |Data publikacji:

Profilnet z Tarnowskich Gór przechodzi dużą zmianę. Firma wchodzi w świat cyfrowy i zakupiła właśnie oprogramowanie Impuls EVO firmy BPSC.

Producent stolarki otworowej i rolet zdecydował się na inwestycję w rozwiązania cyfrowe. Firma kupiła właśnie oprogramowanie Impuls Evo, które jest systemem wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP. Tej jesieni program jest wdrażany w fabryce. Dostawcą rozwiązania jest katowicka firma Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych (w skrócie BPSC), która wśród swoich klientów ma takie firmy jak Press Glass i Wiśniowski.

Realizacja Profilnetu w Żylinie na Słowacji.

Profilnet zdecydował się na inwestycję ze względu na to, że firma potrzebowała narzędzia, dzięki któremu uda się połączyć część biznesową z działem produkcji. Szczególnie jednak producentowi zależało na zautomatyzowaniu i skróceniu różnych procesów w firmie. Za tym miała iść poprawa wydajności i redukcja kosztów działania.

Jedna z realizacji Profilnetu.

Przedstawiciele BPSC przyznają, że po zakończeniu wdrożenia systemu poprawi się przepływ danych, przede wszystkim o każdym zleceniu, które trafia do Profilnetu. Pojawi się także możliwość raportowania i aktualizowania w taki sposób, by elastycznie reagować na zmiany.

Inwestycja w cyfryzację to nie wszystkie zmiany, jakie zachodzą w Profilnecie. Firma planuje także budowę nowej hali produkcyjnej. Ma być gotowa pod koniec przyszłego roku. Dzięki nowej hali mają znacząco zwiększyć się moce produkcyjne fabryki.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.