Profil

Paweł Gregorczyk

Paweł Gregorczyk

Aluprof

Doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa. Przygodę z dziennikarstwem rozpoczął kilkanaście lat temu w mediach studenckich. Następnie przyszła kolej na prasę regionalną, by potem na kilka lat związać się z telewizją (m.in. TVP Katowice, TV Puls, TVN). Przez pewien czas udało mu się łączyć pasję z pracą, gdy zajmował się równolegle dziennikarstwem muzycznym. Ma za sobą również „romans” z reklamą i marketingiem, by powrócić ostatecznie na łono dziennikarstwa.

W Centrum Informacji Branżowej był od 2018 do 2023 roku. Odpowiadał za komunikację programu Dom Bezpieczny, redagował miesięcznik Forum Branżowe i serwis internetowy ForumBranzowe.com oraz koordynował działania Koalicji Termomodernizacji. Obecnie manager ds. komunikacji marki w

Nie potrafi żyć bez muzyki i sportu. Sport raczej klasyczny (koszykówka, siłownia, pływanie), za to muzyka przede wszystkim w ekstremalnych odmianach (m.in. death metal, black metal, thrash metal, a w ramach relaksu coś spokojniejszego w postaci klasyki rocka, szeroko pojmowanej alternatywy, muzyki filmowej i poważnej).