Producenci stolarki edukują inwestorów

Autor: |Data publikacji:

Jakie okna czy drzwi wybrać? Na co zwrócić uwagę? Na te pytania inwestorów starają się odpowiedzieć producenci stolarki, publikując m.in. filmy instruktażowe. Do tych firm dołączył właśnie Vetrex.

Vetrex, przygotował serię filmów informacyjno-poradnikowych, skierowanych do klientów, którzy planują zakup okien, czy drzwi wejściowych. Filmów jest dziewięć, trwają po kilka minut, a seria zatytułowana jest „Dlaczego Vetrex?”. W poszczególnych odcinkach prezentowane są różne produkty, a także pokazana jest firma od środka. Jeden z materiałów poświęcony jest Akademii Vetrex – czyli miejscu przeznaczonym na szkolenie, inny z kolei prezentuje, jak wygląda firmowe laboratorium. W filmach występuje Marcin Tomczyński, pełnomocnik zarządu ds. montażu i rozwoju produktu Vetrex. Seria opublikowana jest w serwisie YouTube.

Klient indywidualny, który szuka informacji na temat okien, czy drzwi, trafi na wiele materiałów poradnikowych, także od innych producentów. Jednym z ciekawszych projektów była seria przygotowana przez Oknoplast, zatytułowana „Oknoplast Lab – przejrzyście o oknach”. W poszczególnych odcinkach trwających zaledwie jedną, dwie minuty, firma odpowiadała na różne pytania dotyczące okien (np. jak uniknąć parowania okien, czy jak prawidłowo konserwować okna).

Jednak najwięcej filmów o firmie, produktach itd. publikuje Porta na swoim kanale na YouTube. Firma przygotowała różne serie – od „Akademii Dobrego Montażu”, gdzie pokazane są prawidłowe techniki montażu drzwi, poprzez „Porta Inwestycje” z prezentacją ciekawych obiektów z zamontowanymi drzwiami Porty, po „Otwórz Mieszkanie”, a na „Ofercie” kończąc. Porta poszła nawet krok dalej, prezentując film pt. „Jak pracuje się w Porta”. W filmie, w lekkiej formie, reporter pokazuje biuro od środka.

https://www.youtube.com/watch?v=6vQoncfkKIw

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.