Producenci stolarki inwestują w salony firmowe. Firmy otwierają kolejne placówki handlowe i showroomy.
Kolejne firmy otwierają salony firmowe ze stolarką. 25 marca ruszy nowy sklep Kapicy w Rybniku. To miejsce, w którym producent nie tylko zaprezentuje swoją ofertę, ale klient będzie mógł także zasięgnąć porady ekspertów. Salon jest zaprojektowany w taki sposób, by znajdowała się tu ekspozycja stolarki, ale będzie także miejsce do rozmów z klientami. Placówka jest kolejnym sklepem firmowym Kapicy, podobne działają już w Opolu i w Zawadzkiem na Śląsku.
Nowy salon firmowy buduje właśnie Eurocolor. Będzie to oddzielny obiekt, który powstaje przy siedzibie fabryki. Producent planuje w budynku umieścić showroom, w którym znajdzie się ekspozycja produktów firmy. Eurocolor chce rozwijać sieć sprzedaży i zachęca dystrybutorów do nawiązania współpracy i otwierania salonów firmowych ze stolarką. Producent oferuje swoim przyszłym partnerom handlowym przygotowanie projektu lokalu i know-how potrzebne do sprzedaży.
Z kolei dystrybutor Vox otworzył swój kolejny salon z drzwiami, tym razem w Łomży. W tej placówce handlowej klienci mogą zapoznać się z ofertą i kupić wyroby kilku producentów, takich jak: Pol-Skone, Erkado, DRE i Porta. Vox podkreśla, że w nowym salonie w Łomży proponowane jest także klientom fachowe doradztwo. Nowy sklep – Salon Drzwi i Podłóg Albert Konieczny powstał także w marcu w Koszalinie. Tu klienci także kupić drzwi Erkado, DRE oraz Wikędu.
Zobacz również
ML System zakończył kwartał dwoma patentami na szyby
ML System podliczył wyniki handlowe z I kwartału. Firma odnotowała spadek wartości przychodów ze sprzedaży.
Niższa wartość zamówień w Mercorze
Grupa Mercor pozyskała w kwietniu zamówienia o wartości niższej o 18 proc. w stosunku analogicznego okresu w roku ubiegłym.
Hydro i Saint-Gobain chcą wspólnie minimalizować ślad węglowy
Hydro Building i Saint-Gobain nawiązały współpracę na polu niskoemisyjnych fasad. Obie firmy będą współpraować by zmniejszyć ślad węglowy.