Producenci inwestują w salony firmowe

Autor: |Data publikacji:

Producenci stolarki inwestują w salony firmowe. Firmy otwierają kolejne placówki handlowe i showroomy.

Kolejne firmy otwierają salony firmowe ze stolarką. 25 marca ruszy nowy sklep Kapicy w Rybniku. To miejsce, w którym producent nie tylko zaprezentuje swoją ofertę, ale klient będzie mógł także zasięgnąć porady ekspertów. Salon jest zaprojektowany w taki sposób, by znajdowała się tu ekspozycja stolarki, ale będzie także miejsce do rozmów z klientami. Placówka jest kolejnym sklepem firmowym Kapicy, podobne działają już w Opolu i w Zawadzkiem na Śląsku.

Nowy salon firmowy buduje właśnie Eurocolor. Będzie to oddzielny obiekt, który powstaje przy siedzibie fabryki. Producent planuje w budynku umieścić showroom, w którym znajdzie się ekspozycja produktów firmy. Eurocolor chce rozwijać sieć sprzedaży i zachęca dystrybutorów do nawiązania współpracy i otwierania salonów firmowych ze stolarką. Producent oferuje swoim przyszłym partnerom handlowym przygotowanie projektu lokalu i know-how potrzebne do sprzedaży.

Z kolei dystrybutor Vox otworzył swój kolejny salon z drzwiami, tym razem w Łomży. W tej placówce handlowej klienci mogą zapoznać się z ofertą i kupić wyroby kilku producentów, takich jak: Pol-Skone, Erkado, DRE i Porta. Vox podkreśla, że w nowym salonie w Łomży proponowane jest także klientom fachowe doradztwo. Nowy sklep – Salon Drzwi i Podłóg Albert Konieczny powstał także w marcu w Koszalinie. Tu klienci także kupić drzwi Erkado, DRE oraz Wikędu.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".