Pracowity sierpień w Salamandrze

Autor: |Data publikacji:

Salamander Window & Door System zaliczył minione półrocze do udanych. Firma zanotowała w Polsce wyraźny wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2019.

Wiele firm w Polsce, mimo pandemii, pierwsze półrocze podsumowało ze wzrostem sprzedaży. Tak również było w Salamandrze, dostawcy profili z PCW. Jednak mimo wzrostu sprzedaży nie udało się zrealizować planu, jaki firma sobie wyznaczyła na pierwsze półrocze.


W sierpniu zakład we Włocławku realizował kolejne inwestycje. Firma rozbudowuje mieszalnię, która powinna być gotowa i odebrana we wrześniu. W fabryce zostały zamontowane trzy nowe silosy. Przeznaczone są one do produkcji mieszanek na potrzeby własne i odbiorców zewnętrznych. Firma, po zakończeniu inwestycji, planuje znaczący wzrost wielkości produkcji.

W Salamandrze od wielu lat obowiązuje system wymiany pracowników z innymi zakładami z Grupy.  Wymiana dotyczy najczęściej osób zatrudnionych na stanowiskach produkcyjnych, a odbywa się w okresie urlopowym. W tym roku, w zakładzie Salamandra we Włocławku, pracuje właśnie grupa pracowników z Białorusi.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".