Za nami trzecia edycja wielkiego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki z aktywnym udziałem internautów. Zobaczcie jak głosowali czytelnicy naszego serwisu i poznajcie zwycięzców tej zabawy!
Internauci wybierali najlepsze kalendarze w czterech kategoriach:
- kalendarze ścienne,
- kalendarze biurkowe,
- kalendarze książkowe
- zestawy kalendarzy.
Kalendarze ścienne
Roto zdobyło potrójną koronę! To już bowiem trzeci konkurs internetowy z rzędu, w którym firma zdominowała kategorię kalendarzy ściennych. W tym roku kalendarz nadesłany przez Roto zdobył ponad 800 głosów. Trójdzielny kalendarz z bardzo ładnym zdjęciem prezentującym realizację wykonaną na systemie okuć Roto NX przypadł naszym czytelnikom do gustu.
Kalendarze biurkowe
W tej kategorii walka o zwycięstwo trwała do samego końca. Jednak zwycięzca może być tylko jeden i ostatecznie kalendarz Dobroplastu nie powtórzył sukcesu sprzed roku, gdyż został na ostatniej prostej wyprzedzony o 14 głosów przez kalendarz biurkowy firmy Aluprof. Zwycięski kalendarz utrzymany jest w jasnej tonacji, a na poszczególnych miesiącach możemy podziwiać bardzo ciekawe realizacje z użyciem systemów z Bielska-Białej.

Kalendarze książkowe
W tej kategorii Yawal miał znaczną przewagę nad konkurencją – kalendarz, który zdobył drugie miejsce, miał ponad dwukrotnie mniej głosów. Uznanie głosujących zdobył bardzo ciekawy pomysł z umieszczeniem na okładce nasiona sosny czarnej (pinus nigra), które można zasiać zgodnie z instrukcją zawartą wewnątrz kalendarza. Bardzo pomysłowe i proekologiczne!

Zestaw kalendarzy
Podobnie jak w przypadku kalendarzy biurkowych, tutaj również o ostateczne zwycięstwo walczyły do samego końca kalendarze firm Aluprof i Dobroplast. Jednak w tym przypadku to propozycja Dobroplastu wygrała z przewagą 30 głosów. To bardzo ładny i spójny wizualnie komplet, w którym dominują ciemne barwy oraz charakterystyczne dla firmy pomarańczowe akcenty.

Bardzo się cieszymy, że kolejne edycje naszej zabawy cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom we wszystkich czterech kategoriach!
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.



