Jak niemiecka branża stolarki poradziła sobie w pełnym wyzwań 2020 r.? Dlaczego uznawana jest za światowego giganta produkcji okien? Z jakiego powodu jest arcyważnym rynkiem dla polskiej stolarki? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym odcinku podcastu “Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”.

Tym razem odcinek o europejskim gigancie! Niemcy to największy producent stolarki na Starym Kontynencie. Jednak również z polskiej perspektywy jest arcyważny rynek – nasi zachodni sąsiedzi są głównym odbiorcą naszych okien. Czym się zatem charakteryzuje ten rynek nie tylko w kontekście największego rynku eksportowego dla polskiej stolarki? Odpowiedzi znajdziecie w tym epizodzie. Nie ograniczamy się do opisu rynku, ale też podajemy najnowsze dane, które pokazują, jak niemiecka stolarka poradziła sobie w ubiegłym roku w dobie pandemii. Ponadto omawiamy arcyciekawy raport o ścieżkach zakupowych Polaków – dzięki niemu dowiadujemy się, jak nasi rodacy kupują okna. Na koniec o firmie, która pokonała właśnie dwa kamienie milowe – jej obroty przekroczyły 1 mld zł, a zysk netto 100 mln zł. Mowa oczywiście o firmie Drutex. Pokazujemy ten znakomity wynik w szerszej perspektywie. Miłego słuchania!
Piąty odcinek podcastu “Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” dostępny jest TUTAJ.
“Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” to druga audycja Forum Branżowego obok cieszącego się dużą popularnością w środowisku Branżowiska. W tym podcaście usłyszą Państwo wiele interesujących raportów i zaskakujących zestawień z rynku stolarki. Kolejne odcinki emitowane będą w każdą pierwszą środę miesiąca.
Podcast „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” dostępny jest w najpopularniejszych serwisach podcastowych. Można go słuchać w m.in.: Spotify, Google Podcasts, Apple Podcast, Spreaker, oraz Empik Go.
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychekonomiagospodarkaMaksymilian MirosPaweł GregorczykPlusy minusypodcastZobacz również
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.


