Pozbud odnotował wzrost przychodów ze sprzedaży za III kwartały w tym roku. Firma opublikowała właśnie raport z wynikami finansowymi od stycznia do września.
Pozbud podał do wiadomości wyniki finansowe z III kwartału. W porównaniu z rokiem ubiegłym firma odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży. Producent stolarki otworowej podał, że od 1 stycznia do 30 września miał przychód ze sprzedaży w wysokości 87,6 mln zł, w roku ubiegłym była to kwota 82,8 mln zł.

Stolarka otworowa, to jeden z segmentów działalności Pozbudu. Firma podała, że przychody ze sprzedaży okien i drzwi stanowiły 50,5 proc. przychodów ogółem. Przedsiębiorstwo bowiem w dużym stopniu jest zaangażowane w realizację projektów budowlanych. Przychody z tej działalności stanowią pozostałe 49,5 proc. ogólnej wartości sprzedaży.
Najstarszym segmentem działalności w Pozbudzie jest produkcja drewnianej stolarki. Duże inwestycje w park maszynowy pozwalają na wytwarzanie produktów wysokiej jakości, a także drzwi na specjalne zamówienie. Od 2015 r. firma inwestowała również w linię do produkcji stolarki aluminiowej – fasad i okien. Jej uruchomienie planowane jest na koniec 2018 r.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.