POZBUD notuje wzrost przychodów

Autor: |Data publikacji:

Pozbud odnotował wzrost przychodów ze sprzedaży za III kwartały w tym roku. Firma opublikowała właśnie raport z wynikami finansowymi od stycznia do września.

Pozbud podał do wiadomości wyniki finansowe z III kwartału. W porównaniu z rokiem ubiegłym firma odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży. Producent stolarki otworowej podał, że od 1 stycznia do 30 września miał przychód ze sprzedaży w wysokości 87,6 mln zł, w roku ubiegłym była to kwota 82,8 mln zł.

Okna drewniano-aluminiowe Pozbudu w domu w Poznaniu

Stolarka otworowa, to jeden z segmentów działalności Pozbudu. Firma podała, że przychody ze sprzedaży okien i drzwi stanowiły 50,5 proc. przychodów ogółem. Przedsiębiorstwo bowiem w dużym stopniu jest zaangażowane w realizację projektów budowlanych. Przychody z tej działalności stanowią pozostałe 49,5 proc. ogólnej wartości sprzedaży.

Najstarszym segmentem działalności w Pozbudzie jest produkcja drewnianej stolarki. Duże inwestycje w park maszynowy pozwalają na wytwarzanie produktów wysokiej jakości, a także drzwi na specjalne zamówienie. Od 2015 r. firma inwestowała również w linię do produkcji stolarki aluminiowej – fasad i okien. Jej uruchomienie planowane jest na koniec 2018 r.

Zobacz również

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.