Porta KMI Poland ze swoimi produktami w sieci sklepów Komfort!

Red.: |Data publikacji:

Firmy Porta KMI Poland i Komfort S.A. poinformowały o podjęciu współpracy, w ramach której produkty tego producenta dostępne są w sieci sklepów Komfort. Drzwi z Bolszewa są już eksponowane w większości ze 160 sklepów tej marki.

Współpraca obu firm zakłada realizację strategii omnichannel a duży nacisk będzie postawiony na obszar e-commerce. W sklepach sieci Komfort stanęła ekspozycja drzwi marki Porta, a strefa ta została tak zaprojektowana, by łatwo przeprowadzić klienta przez cały proces, poczynając od procesu poszukiwań i wyboru konkretnego modelu, poprzez konsultacje i na zakupie kończąc. Jeszcze w ubiegłym roku odbyły się szkolenia pracowników sklepów Komfort, którzy uzyskali obszerną wiedzę produktową oraz niezbędne umiejętności i kompetencje z zakresu sprzedaży drzwi.

Artur Pęksyk, dyrektor sprzedaży i marketingu Porta KMI Poland: 

W Porta Drzwi zawsze myślimy o swoich Klientach. W ramach naszej polityki otwartości oraz nieustannej chęci ułatwiania im procesu zakupowego, rozpoczynamy współpracę z marką KOMFORT. Dedykowana oferta, wzbogacona o wyjątkowe usługi oraz specjalnie zaprojektowany konfigurator, sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. Wszystko po to, aby każdy kto posiada drzwi PORTA, na końcu mógł powiedzieć Uff…

Klientom sklepów Komfort oferowane będą dwa rodzaje usług – standardowe oraz premium. Przy zakupie drzwi w komplecie (skrzydło drzwiowe, ościeżnica i klamka), „oprócz darmowego pomiaru i montażu w cenie od 1 zł, otrzyma w ramach gwarancji tzw. Pakiet Bezpieczeństwa Porta. Naprawa uszkodzeń mechanicznych drzwi w domu Klienta, regulacja i konserwacja podczas wizyty Serwisu Fabrycznego PORTA to niewątpliwe atuty Usługi Standard. W ramach Usługi Premium producent wprowadził jako pierwszy w branży 90-dniowy czas na ew. zwrot produktu, przedłużając jednocześnie ochronę producenta (Pakiet Bezpieczeństwa PORTA) do 5 lat – czytamy w informacji prasowej firmy Porta KMI Poland. Firma informuje również, że oferta ta będzie ograniczona czasowo.

Konrad Jezierski, omni-sales director, Sklepy Komfort S.A.:

Egzekwując wdrożenie nowej marki drzwiowej do asortymentu KOMFORT, realizujemy konsekwentnie strategię rozwoju opartą na przekonaniu, że tylko świetniej jakości produkty, podane w sposób przystępny, bez niepotrzebnych utrudnień w procesie zamawiania i montażu, są w stanie przyciągnąć do naszych sklepów klientów. Pragniemy, by klienci czuli się u nas naprawdę komfortowo, a Sklepy KOMFORT stały się synonimem naszego hasła „Urządzamy dom od A do Z”. Wzajemna współpraca obu marek to zapewnienie prostego i w pełni komfortowego procesu zakupowego drzwi

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1