Polska to dla Fenzi Group jeden z czołowych rynków

Autor: |Data publikacji:

Fenzi Group podsumował miniony 2019 r. I choć koncern nie podaje liczb, to określa miniony rok jako okres „zmian i globalnych osiągnięć”. Wspomina też polski rynek, jako jeden z kluczowych dla firmy.

Fenzi Group to włoski dostawca komponentów do produkcji szyb zespolonych. Najważniejszym dla Grupy wydarzeniem minionego roku było przejęcie w jego drugiej połowie marki Thermix od niemieckiego dostawcy Ensinger. Oznacza to, że do włoskiej grupy należy teraz produkcja, a także kanały dystrybucji ramki dystansowej Thermix.

Włosi zapowiadają, że inwestują właśnie w rozwój innowacyjnych produktów we wszystkich segmentach działalności. I choć firma nie zdradza szczegółów na ten temat, to zapowiada, że pierwsze wyniki będzie można zobaczyć już w roku 2020 i w następnych trzech latach. Jeśli chodzi o wyniki ze sprzedaży w 2019 r, to grupa osiągnęła najwyższe w historii w Chinach, szczególnie jeśli mowa jest o ciepłych ramkach.

Wracając do Europy, to Polska jest określana przez zarząd Fenzi jako jeden z wiodących hubów na rynku szkła. W naszym kraju stale rośnie produkcja szyb izolacyjnych, a Polska jest w czołówce eksporterów okien i drzwi w Europie. Fenzi Group sprzedaje w naszym kraju swoje produkty przez dystrybutorów: Fenzi Polska i Alu Pro Polska. Cała grupa osiągnęła w naszym kraju w minionym roku „doskonałe wyniki” ze sprzedaży, właśnie dzięki dobrej pracy swoich dystrybutorów. Natomiast w przypadku produktu Thermix, to sprzedażą ramek dystansowych tej marki zajmuje się Intech Kraków.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.