Polska to dla Fenzi Group jeden z czołowych rynków

Autor: |Data publikacji:

Fenzi Group podsumował miniony 2019 r. I choć koncern nie podaje liczb, to określa miniony rok jako okres „zmian i globalnych osiągnięć”. Wspomina też polski rynek, jako jeden z kluczowych dla firmy.

Fenzi Group to włoski dostawca komponentów do produkcji szyb zespolonych. Najważniejszym dla Grupy wydarzeniem minionego roku było przejęcie w jego drugiej połowie marki Thermix od niemieckiego dostawcy Ensinger. Oznacza to, że do włoskiej grupy należy teraz produkcja, a także kanały dystrybucji ramki dystansowej Thermix.

Włosi zapowiadają, że inwestują właśnie w rozwój innowacyjnych produktów we wszystkich segmentach działalności. I choć firma nie zdradza szczegółów na ten temat, to zapowiada, że pierwsze wyniki będzie można zobaczyć już w roku 2020 i w następnych trzech latach. Jeśli chodzi o wyniki ze sprzedaży w 2019 r, to grupa osiągnęła najwyższe w historii w Chinach, szczególnie jeśli mowa jest o ciepłych ramkach.

Wracając do Europy, to Polska jest określana przez zarząd Fenzi jako jeden z wiodących hubów na rynku szkła. W naszym kraju stale rośnie produkcja szyb izolacyjnych, a Polska jest w czołówce eksporterów okien i drzwi w Europie. Fenzi Group sprzedaje w naszym kraju swoje produkty przez dystrybutorów: Fenzi Polska i Alu Pro Polska. Cała grupa osiągnęła w naszym kraju w minionym roku „doskonałe wyniki” ze sprzedaży, właśnie dzięki dobrej pracy swoich dystrybutorów. Natomiast w przypadku produktu Thermix, to sprzedażą ramek dystansowych tej marki zajmuje się Intech Kraków.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".