MFO podsumowało I kwartał tego roku. Firma odnotowała znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu do 2020 r.
W tym roku w pierwszych trzech miesiącach MFO odnotowało przychody ze sprzedaży w wysokości 176,43 mln zł. W roku ubiegłym sprzedaż wyniosła 113 mln zł. Natomiast zysk netto w tym roku w I kwartale wyniósł 18,97 mln zł, w roku ubiegłym w analogicznym okresie była to kwota 8,26 mln zł.
Tegoroczne dane, które porównywane są do I kwartału 2020 zwykle wypadają bardzo pozytywnie w przypadku wielu spółek. Jednak to właśnie w I kwartale 2020 r. ogłoszone zostały restrykcje i wiele firm notowało spadek przychodów ze sprzedaży. Dlatego obecne dane, porównywane do niskiej bazy pokazują duży wzrost.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.