Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Tym razem w naszym podcaście omawiamy polski rynek fasad, który w ostatnich latach dynamicznie się zmienia. Jak wygląda podsumowanie 2020 roku w tym segmencie w porównaniu z rekordowym sezonem 2019? Czy pandemia koronawirusa miała znaczny wpływ na wyniki firm? Które przedsiębiorstwa należą do największych wykonawców fasad w naszym kraju? Szukamy odpowiedzi na te pytania w tym odcinku naszej audycji. Dane, które podajemy w tym epizodzie, pochodzą z najnowszego raportu Centrum Analiz Branżowych pt. „Rynek szklanych fasad w Polsce 2020. Prognoza 2021-2022”, który jest pierwszym takim opracowaniem od ponad 5 lat. Te pół dekady oznaczało ogromne zmiany na tym rynku – na próżno szukać na branżowej mapie chociażby firmy Opeus, ówczesnego lidera tego segmentu w naszym kraju. Zmiany zaszły też w samych konstrukcjach – na dużych obiektach zaczęły królować fasady elementowe. Wspomniany raport przynosi ogromną wiedzę o tym rynku i skierowany jest do managerów związanych z branżą fasad szklanych – wykonawców fasad, ale także dostawców systemów aluminiowych oraz szyb zespolonych itd. W tym odcinku podcastu omawiamy również wyniki firmy Aliplast oraz niesamowite wzrosty w eksporcie polskich drzwi.
Pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
Aliplastaudycjacentrum analiz branżowychekonomiaeksporteksport drzwifasadygospodarkaMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyrynek fasadZobacz również
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.
PlusyMinusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku
Trzydziesty czwarty odcinek podcastu PlusyMinusy emitujemy tuż po XXXIV edycji Forum 100, więc naturalnie odcinek wprost nawiązuje do wydarzenia które odbyło się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym. Krótko podsumowujemy sobie tę imprezę, a także rozwijamy wątki eksportowe poruszane podczas spotkania.