Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Tym razem w naszym podcaście omawiamy polski rynek fasad, który w ostatnich latach dynamicznie się zmienia. Jak wygląda podsumowanie 2020 roku w tym segmencie w porównaniu z rekordowym sezonem 2019? Czy pandemia koronawirusa miała znaczny wpływ na wyniki firm? Które przedsiębiorstwa należą do największych wykonawców fasad w naszym kraju? Szukamy odpowiedzi na te pytania w tym odcinku naszej audycji. Dane, które podajemy w tym epizodzie, pochodzą z najnowszego raportu Centrum Analiz Branżowych pt. „Rynek szklanych fasad w Polsce 2020. Prognoza 2021-2022”, który jest pierwszym takim opracowaniem od ponad 5 lat. Te pół dekady oznaczało ogromne zmiany na tym rynku – na próżno szukać na branżowej mapie chociażby firmy Opeus, ówczesnego lidera tego segmentu w naszym kraju. Zmiany zaszły też w samych konstrukcjach – na dużych obiektach zaczęły królować fasady elementowe. Wspomniany raport przynosi ogromną wiedzę o tym rynku i skierowany jest do managerów związanych z branżą fasad szklanych – wykonawców fasad, ale także dostawców systemów aluminiowych oraz szyb zespolonych itd. W tym odcinku podcastu omawiamy również wyniki firmy Aliplast oraz niesamowite wzrosty w eksporcie polskich drzwi.
Pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
Aliplastaudycjacentrum analiz branżowychekonomiaeksporteksport drzwifasadygospodarkaMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyrynek fasadZobacz również
Branżowisko extra – Mariusz Megier (Orgadata)
Branżowisko extra - Aleksander Klos rozmawia z Mariuszem Megierem, odpowiedzialnym za sprzedaż w Europie Środkowej i Wschodniej w firmie Orgadata.
Forum Webinar: Technologia hybrydowa – rewolucja, która zmienia oblicze stolarki
Forum Webinar o technologii hybrydowej, organizowane wraz z Aluron. Webinarium odbyło się w poniedziałek 6 października.
„Cafe Branżowisko” #9: Sprzedaż stolarki przez internet
W drugiej części rozmowy z Wojciechem Stanowskim, założycielem debesto.com, poruszamy temat przenoszenia sprzedaży stolarki do internetu.