Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Tym razem odcinek o europejskim gigancie! Niemcy to największy producent stolarki na Starym Kontynencie. Jednak również z polskiej perspektywy jest arcyważny rynek – nasi zachodni sąsiedzi są głównym odbiorcą naszych okien. Czym się zatem charakteryzuje ten rynek nie tylko w kontekście największego rynku eksportowego dla polskiej stolarki? Odpowiedzi znajdziecie w tym epizodzie. Nie ograniczamy się do opisu rynku, ale też podajemy najnowsze dane, które pokazują, jak niemiecka stolarka poradziła sobie w ubiegłym roku w dobie pandemii. Ponadto omawiamy arcyciekawy raport o ścieżkach zakupowych Polaków – dzięki niemu dowiadujemy się, jak nasi rodacy kupują okna. Na koniec o firmie, która pokonała właśnie dwa kamienie milowe – jej obroty przekroczyły 1 mld zł, a zysk netto 100 mln zł. Mowa oczywiście o firmie Drutex. Pokazujemy ten znakomity wynik w szerszej perspektywie. Miłego słuchania!
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychekonomiagospodarkaMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyZobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.