Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
W dobie ostatnich wydarzeń branżowych wybór omawianego w tym odcinku rynku wydaje się oczywisty. Wszystko za sprawą przejęcia przez rodzimy Oknoplast hiszpańskiego lidera produkcji stolarki PCW, czyli firmy Ampuero. Na tapet wzięliśmy zatem hiszpański rynek stolarki. Uzupełnieniem tych informacji jest firma odcinka, którą został krakowski Oknoplast. Rozmawiamy o ewolucji tej firmy w ostatnich latach oraz odważnych działaniach eksportowych i marketingowych. Ponadto w podcaście omawiamy też wyniki bardzo ciekawego badania wykonanego przez Centrum Analiz Branżowych na grupie ponad 200 producentów stolarki w Polsce. Ilu z nich miało w sezonie 2020 wzrosty lub spadki względem roku 2019?
Zobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.