Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
W drugim odcinku podcastu omawiany jest francuski rynek stolarki. Jak sobie radzi w 2020 r.? Jakie produkty są dla niego charakterystyczne? Jak się rozwija? Czy warto eksportować do Francji i dlaczego? Odpowiedzi znajdziecie właśnie tutaj. Ponadto autorzy zapowiadają Ogólnopolskie Forum Stolarki 2020, które będzie największym wydarzeniem online branży w tym roku. Na koniec duet prowadzących omawia wyniki grupy Inwido, a w szczególności jej ogromne wzrosty w segmencie e-commerce. Czyżby handel internetowy się aż tak opłacał?
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychekonomiagospodarkaMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyraportyZobacz również
Plusy, minusy #41 – import stolarki z Ukrainy
W 41. odcinku podcastu Plusy, minusy Maksymilian Miros i Aleksander Klos analizują import ukraińskiej stolarki PCW na polski rynek, a także pozostałe kierunki do których trafiają ukraińskie okna i drzwi.
ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders
ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders. Z Pawłem Gregorczykiem rozmawiał o presji, pasji i byciu liderem na boisku.
„Cafe Branżowisko” #10: Chińska ekspansja – jak Europa może odzyskać przewagę konkurencyjną?
W najnowszym odcinku „Cafe Branżowisko” rozmawiamy z Jakubem Augustem (Tenka Design Studio) o tym, jak europejskie firmy mogą się przygotować na globalną konkurencję i czego branża stolarki może nauczyć się od innych gałęzi przemysłu.


