Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
W drugim odcinku podcastu omawiany jest francuski rynek stolarki. Jak sobie radzi w 2020 r.? Jakie produkty są dla niego charakterystyczne? Jak się rozwija? Czy warto eksportować do Francji i dlaczego? Odpowiedzi znajdziecie właśnie tutaj. Ponadto autorzy zapowiadają Ogólnopolskie Forum Stolarki 2020, które będzie największym wydarzeniem online branży w tym roku. Na koniec duet prowadzących omawia wyniki grupy Inwido, a w szczególności jej ogromne wzrosty w segmencie e-commerce. Czyżby handel internetowy się aż tak opłacał?
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychekonomiagospodarkaMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyraportyZobacz również
Producenci materiałów budowlanych pominięci w nowym prawie. Dlaczego media milczą? – Forum Commentary
W Forum Commentary Aleksander Klos porusza temat konferencji "Bezpieczeństwo gospodarcze Unii Europejskiej" i jej echa. Dlaczego media nie były zainteresowane tematem? Dlaczego te media, które relacjonowały wydarzenie nie uwzględniły głosu biznesu i przedstawicieli przemysłu budowlanego? Ponadto krótkie podsumowanie z ostatnich konferencji i wydarzeń branżowych - Winkhaus Inspiruje, Monter Show oraz Window-Tech Expo.
Plusy, minusy #36 – eksport stolarki z Ukrainy
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy pod lupę wzięliśmy eksport ukraińskiej stolarki. Ponadto sprawdzamy sprzedaż osłon okiennych na polskim rynku, a także omawiamy wyniki sprzedażowe i finansowe firmy Decco.
„Cafe Branżowisko” #6: Gdy liczy się detal – jak zmieniają się potrzeby klientów i standardy montażu?
W najnowszym odcinku podcastu „Cafe Branżowisko” naszym gościem jest Marek Bednarz. Rozmawiamy o oczekiwaniach klientów, znaczeniu relacji z architektami, nowoczesnych technologiach montażu oraz o tym, dlaczego dobry produkt to dziś za mało.