Plusy, minusy #18 – siła marek stolarki

Autor: |Data publikacji:

Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.

Ten odcinek podcastu to gratka dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w branży stolarki. Omawiamy bowiem najnowsze badanie marek okien, drzwi i bram. Czy Polacy zwracają uwagę na marki stolarki? Czy marki mają wpływ na decyzje zakupowe? Które marki są najbardziej rozpoznawalne? Czy popularność marek jest zależna od wieku respondentów, płci i miejsca zamieszkania? Czy klienci stają się ambasadorami marek i polecają je swoim znajomym? Wiele pytań, ale w naszym podcaście pada też wiele odpowiedzi. Sprawdźcie sami, które marki stolarki są w Polsce najsilniejsze.

Choć polska branża stolarki eksportem stoi, nie zapominajmy też o imporcie. Choć nie odbywa się on na duża skalę, warto spojrzeć kto, co i skąd sprowadza do naszego kraju. To ciekawa perspektywa, która jest uzupełnieniem obrazu polskiej stolarki.

Na koniec o firmie, która jest bardzo ciekawym przykładem dynamicznego rozwoju, specyficznego portfolio produktów oraz modelu sprzedaży. Mowa o firmie Hansen, która zakończyła sezon 2021 bardzo dużymi wzrostami. Zwiększyło się też znacznie zatrudnienie – to chyba najlepsze sygnały na dynamiczny rozwój firmy.

Miłego słuchania!


Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:

Zobacz również

Branżowisko extra – Mariusz Megier (Orgadata)

Branżowisko extra – Mariusz Megier (Orgadata)

Branżowisko extra - Aleksander Klos rozmawia z Mariuszem Megierem, odpowiedzialnym za sprzedaż w Europie Środkowej i Wschodniej w firmie Orgadata.

Forum Webinar: Technologia hybrydowa – rewolucja, która zmienia oblicze stolarki

Forum Webinar: Technologia hybrydowa – rewolucja, która zmienia oblicze stolarki

Forum Webinar o technologii hybrydowej, organizowane wraz z Aluron. Webinarium odbyło się w poniedziałek 6 października.

„Cafe Branżowisko” #9: Sprzedaż stolarki przez internet

„Cafe Branżowisko” #9: Sprzedaż stolarki przez internet

W drugiej części rozmowy z Wojciechem Stanowskim, założycielem debesto.com, poruszamy temat przenoszenia sprzedaży stolarki do internetu.