Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Ten odcinek podcastu to gratka dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w branży stolarki. Omawiamy bowiem najnowsze badanie marek okien, drzwi i bram. Czy Polacy zwracają uwagę na marki stolarki? Czy marki mają wpływ na decyzje zakupowe? Które marki są najbardziej rozpoznawalne? Czy popularność marek jest zależna od wieku respondentów, płci i miejsca zamieszkania? Czy klienci stają się ambasadorami marek i polecają je swoim znajomym? Wiele pytań, ale w naszym podcaście pada też wiele odpowiedzi. Sprawdźcie sami, które marki stolarki są w Polsce najsilniejsze.
Choć polska branża stolarki eksportem stoi, nie zapominajmy też o imporcie. Choć nie odbywa się on na duża skalę, warto spojrzeć kto, co i skąd sprowadza do naszego kraju. To ciekawa perspektywa, która jest uzupełnieniem obrazu polskiej stolarki.
Na koniec o firmie, która jest bardzo ciekawym przykładem dynamicznego rozwoju, specyficznego portfolio produktów oraz modelu sprzedaży. Mowa o firmie Hansen, która zakończyła sezon 2021 bardzo dużymi wzrostami. Zwiększyło się też znacznie zatrudnienie – to chyba najlepsze sygnały na dynamiczny rozwój firmy.
Miłego słuchania!
Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
audycjacentrum analiz branżowycheksportHansenimportMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyZobacz również
Plusy, minusy #39 – produkcja okien i drzwi w Czechach
W 39. odcinku podcastu Plusy, minusy Maksymilian Miros i Aleksander Klos przyglądają się produkcji okien i drzwi w Czechach - jak wygląda sprzedaż na tamtejszym rynku, również w wykonaniu polskich producentów, a także przeanalizowali wyniki pierwszych miesięcy tego roku.
„Cafe Branżowisko” #8: Eksport do USA
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Wojciech Stanowski, założyciel debesto.com. Rozmawiamy m.in. o tym, jak budować i utrzymywać wysoką marżę w eksporcie stolarki.
Plusy, minusy #38 – produkcja stolarki w Wielkiej Brytanii w 2024 roku
W 38. odcinku podcastu Plusy, minusy analizujemy sytuację na rynku brytyjskim – wielkość tamtejszej produkcji oraz wyniki polskich producentów z podziałem na poszczególne segmenty. Liczba odcinka dotyczy eksportu drzwi drewnianych z Polski w 2024 roku. Firmą odcinka jest Mar-Tom, producent drzwi stalowych.