Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Ten odcinek podcastu to gratka dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w branży stolarki. Omawiamy bowiem najnowsze badanie marek okien, drzwi i bram. Czy Polacy zwracają uwagę na marki stolarki? Czy marki mają wpływ na decyzje zakupowe? Które marki są najbardziej rozpoznawalne? Czy popularność marek jest zależna od wieku respondentów, płci i miejsca zamieszkania? Czy klienci stają się ambasadorami marek i polecają je swoim znajomym? Wiele pytań, ale w naszym podcaście pada też wiele odpowiedzi. Sprawdźcie sami, które marki stolarki są w Polsce najsilniejsze.
Choć polska branża stolarki eksportem stoi, nie zapominajmy też o imporcie. Choć nie odbywa się on na duża skalę, warto spojrzeć kto, co i skąd sprowadza do naszego kraju. To ciekawa perspektywa, która jest uzupełnieniem obrazu polskiej stolarki.
Na koniec o firmie, która jest bardzo ciekawym przykładem dynamicznego rozwoju, specyficznego portfolio produktów oraz modelu sprzedaży. Mowa o firmie Hansen, która zakończyła sezon 2021 bardzo dużymi wzrostami. Zwiększyło się też znacznie zatrudnienie – to chyba najlepsze sygnały na dynamiczny rozwój firmy.
Miłego słuchania!
Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
audycjacentrum analiz branżowycheksportHansenimportMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyZobacz również
ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders
ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders. Z Pawłem Gregorczykiem rozmawiał o presji, pasji i byciu liderem na boisku.
„Cafe Branżowisko” #10: Chińska ekspansja – jak Europa może odzyskać przewagę konkurencyjną?
W najnowszym odcinku „Cafe Branżowisko” rozmawiamy z Jakubem Augustem (Tenka Design Studio) o tym, jak europejskie firmy mogą się przygotować na globalną konkurencję i czego branża stolarki może nauczyć się od innych gałęzi przemysłu.
Drutex partnerem Bayernu Monachium. Relacja wideo
22 sierpnia, podczas meczu Bayern - RB Lipsk, Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy krótką relację wideo z tego wydarzenia.



















