Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Ten odcinek podcastu to gratka dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w branży stolarki. Omawiamy bowiem najnowsze badanie marek okien, drzwi i bram. Czy Polacy zwracają uwagę na marki stolarki? Czy marki mają wpływ na decyzje zakupowe? Które marki są najbardziej rozpoznawalne? Czy popularność marek jest zależna od wieku respondentów, płci i miejsca zamieszkania? Czy klienci stają się ambasadorami marek i polecają je swoim znajomym? Wiele pytań, ale w naszym podcaście pada też wiele odpowiedzi. Sprawdźcie sami, które marki stolarki są w Polsce najsilniejsze.
Choć polska branża stolarki eksportem stoi, nie zapominajmy też o imporcie. Choć nie odbywa się on na duża skalę, warto spojrzeć kto, co i skąd sprowadza do naszego kraju. To ciekawa perspektywa, która jest uzupełnieniem obrazu polskiej stolarki.
Na koniec o firmie, która jest bardzo ciekawym przykładem dynamicznego rozwoju, specyficznego portfolio produktów oraz modelu sprzedaży. Mowa o firmie Hansen, która zakończyła sezon 2021 bardzo dużymi wzrostami. Zwiększyło się też znacznie zatrudnienie – to chyba najlepsze sygnały na dynamiczny rozwój firmy.
Miłego słuchania!
Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
audycjacentrum analiz branżowycheksportHansenimportMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyZobacz również
Webinarium „IT w stolarce a aktualne realia rynkowe: koniec ery wielkich wdrożeń”
Już wkrótce dostępne będzie nagranie webinarium "IT w stolarce a aktualne realia rynkowe: koniec ery wielkich wdrożeń"
Producenci materiałów budowlanych pominięci w nowym prawie. Dlaczego media milczą? – Forum Commentary
W Forum Commentary Aleksander Klos porusza temat konferencji "Bezpieczeństwo gospodarcze Unii Europejskiej" i jej echa. Dlaczego media nie były zainteresowane tematem? Dlaczego te media, które relacjonowały wydarzenie nie uwzględniły głosu biznesu i przedstawicieli przemysłu budowlanego? Ponadto krótkie podsumowanie z ostatnich konferencji i wydarzeń branżowych - Winkhaus Inspiruje, Monter Show oraz Window-Tech Expo.
Plusy, minusy #36 – eksport stolarki z Ukrainy
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy pod lupę wzięliśmy eksport ukraińskiej stolarki. Ponadto sprawdzamy sprzedaż osłon okiennych na polskim rynku, a także omawiamy wyniki sprzedażowe i finansowe firmy Decco.