Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
W tym odcinku podcastu skupiamy się na najświeższych danych na temat produkcji drzwi w Polsce. Wyniki z pierwszych pięciu miesięcy tego roku są bardzo pozytywne. W tym czasie wyprodukowano w naszym kraju ok. 4,26 mln sztuk drzwi, co było znaczącą poprawą względem analogicznego okresu w roku 2020. W audycji skupiliśmy się na zjawisku, które mocno napędza tę branżę i odegrało kluczową rolę przy wzroście sprzedaży, czyli na eksporcie. Okazuje się, że sprzedaż zagraniczna była na wielkim plusie! Dane, które podajemy w tym odcinku, pochodzą z najnowszego raportu Centrum Analiz Branżowych pt. „Rynek drzwi w Polsce. Edycja 2021”, który w tym miesiącu będzie miał swoją premierę.
Oprócz tego przybliżamy Grupę Weru, która została zakupiona niedawno przez Dovistę. Czy to zmienia układ sił na europejskim rynku stolarki? Weru to bardzo ważny gracz na niemieckim rynku, o czym przekonają się słuchacze naszego podcastu. Ostatni temat również związany jest z naszymi zachodnimi sąsiadami – omawiamy raport dwóch niemieckich organizacji branżowych, które przybliżyły rynek renowacji okien w tym kraju.
Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychdrzwieksportMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyZobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.