Plastixal o 1/3 w górę !

Red.: MR |Data publikacji: 2021-01-13

Plastixal zakończył 2020 rok wzrostem przychodów ze sprzedaży o 33 proc. Dla producenta był to bardzo udany sezon.

Plastixal, uczestnik I Wystawy Innowacji, podliczył dane finansowe za rok 2020. Firma osiągnęła sprzedaż w wysokości ponad 40 mln zł. Jest to wzrost w stosunku do roku 2019 o 33 proc. Według Mariusza Kołakowskiego, szefa firmy spod Łomży, ten sukces udało się osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktom, zwiększeniu sprzedaży na rynku polskim oraz odpowiedniej strategii marketingowej. Firma postawiła na bezpieczeństwa, posługiwała się hasłem: Plastixal Lifetime Safety. Chodzi o tu bezpieczeństwo w kontekście domu.

W minionym roku producent nie zanotował w ogóle spadku ze sprzedaży, jeśli chodzi o stolarkę z PCW. Zamówień było na tyle dużo, ze w firmie podjęto decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych. W tym roku powinna powstać nowa hala, której powierzchnia wyniesie 5 tys. m. kw. Także w tym roku firma planuje wprowadzić nowe oprogramowanie oraz system zarządzania Lean Management. Natomiast już w styczniu Plastixal wprowadzi na rynek nowość – będą to drzwi panelowe. Jest to produkt, nad którym firma pracowała od lutego 2020.

 

Zobacz również

Targi BAU Online już za nami

Targi BAU Online już za nami

W tym roku targi BAU odbyły się w wersji online. Nie zastąpiły one tradycyjnych spotkań, ale stanowiły dobrą okazję, by nawiązać kontakt z wystawcami czy poznać nowości produktowe.

Mercor imponująco zamknął rok 2020

Mercor imponująco zamknął rok 2020

Grupa Mercor zamyka rok 2020 ze znacznym wzrostem i wita w strukturach nową spółkę.

Geze zaprasza do swojego stoiska na Bau online

Geze zaprasza do swojego stoiska na Bau online

Geze w tym roku obecne było podczas targów Bau online. Firma w swoim stoisku prezentowała szereg nowości.

1