Plastixal zakończył 2020 rok wzrostem przychodów ze sprzedaży o 33 proc. Dla producenta był to bardzo udany sezon.
Plastixal, uczestnik I Wystawy Innowacji, podliczył dane finansowe za rok 2020. Firma osiągnęła sprzedaż w wysokości ponad 40 mln zł. Jest to wzrost w stosunku do roku 2019 o 33 proc. Według Mariusza Kołakowskiego, szefa firmy spod Łomży, ten sukces udało się osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktom, zwiększeniu sprzedaży na rynku polskim oraz odpowiedniej strategii marketingowej. Firma postawiła na bezpieczeństwa, posługiwała się hasłem: Plastixal Lifetime Safety. Chodzi o tu bezpieczeństwo w kontekście domu.
W minionym roku producent nie zanotował w ogóle spadku ze sprzedaży, jeśli chodzi o stolarkę z PCW. Zamówień było na tyle dużo, ze w firmie podjęto decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych. W tym roku powinna powstać nowa hala, której powierzchnia wyniesie 5 tys. m. kw. Także w tym roku firma planuje wprowadzić nowe oprogramowanie oraz system zarządzania Lean Management. Natomiast już w styczniu Plastixal wprowadzi na rynek nowość – będą to drzwi panelowe. Jest to produkt, nad którym firma pracowała od lutego 2020.
Zobacz również
Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie
W ubiegłym tygodniu gościliśmy na pikniku montażowym ISO-Chemie w Białymstoku. Szkolenie producenta ciepłej belki montażowej cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno montażystów, jak i producentów.
Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.
Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025
18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.