Plastixal o 1/3 w górę!

Autor: |Data publikacji:

Plastixal zakończył 2020 rok wzrostem przychodów ze sprzedaży o 33 proc. Dla producenta był to bardzo udany sezon.

Plastixal, uczestnik I Wystawy Innowacji, podliczył dane finansowe za rok 2020. Firma osiągnęła sprzedaż w wysokości ponad 40 mln zł. Jest to wzrost w stosunku do roku 2019 o 33 proc. Według Mariusza Kołakowskiego, szefa firmy spod Łomży, ten sukces udało się osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktom, zwiększeniu sprzedaży na rynku polskim oraz odpowiedniej strategii marketingowej. Firma postawiła na bezpieczeństwa, posługiwała się hasłem: Plastixal Lifetime Safety. Chodzi o tu bezpieczeństwo w kontekście domu.

W minionym roku producent nie zanotował w ogóle spadku ze sprzedaży, jeśli chodzi o stolarkę z PCW. Zamówień było na tyle dużo, ze w firmie podjęto decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych. W tym roku powinna powstać nowa hala, której powierzchnia wyniesie 5 tys. m. kw. Także w tym roku firma planuje wprowadzić nowe oprogramowanie oraz system zarządzania Lean Management. Natomiast już w styczniu Plastixal wprowadzi na rynek nowość – będą to drzwi panelowe. Jest to produkt, nad którym firma pracowała od lutego 2020.

 

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.