Plastixal zakończył 2020 rok wzrostem przychodów ze sprzedaży o 33 proc. Dla producenta był to bardzo udany sezon.
Plastixal, uczestnik I Wystawy Innowacji, podliczył dane finansowe za rok 2020. Firma osiągnęła sprzedaż w wysokości ponad 40 mln zł. Jest to wzrost w stosunku do roku 2019 o 33 proc. Według Mariusza Kołakowskiego, szefa firmy spod Łomży, ten sukces udało się osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktom, zwiększeniu sprzedaży na rynku polskim oraz odpowiedniej strategii marketingowej. Firma postawiła na bezpieczeństwa, posługiwała się hasłem: Plastixal Lifetime Safety. Chodzi o tu bezpieczeństwo w kontekście domu.

W minionym roku producent nie zanotował w ogóle spadku ze sprzedaży, jeśli chodzi o stolarkę z PCW. Zamówień było na tyle dużo, ze w firmie podjęto decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych. W tym roku powinna powstać nowa hala, której powierzchnia wyniesie 5 tys. m. kw. Także w tym roku firma planuje wprowadzić nowe oprogramowanie oraz system zarządzania Lean Management. Natomiast już w styczniu Plastixal wprowadzi na rynek nowość – będą to drzwi panelowe. Jest to produkt, nad którym firma pracowała od lutego 2020.
Zobacz również
Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje
Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.


