Plastixal o 1/3 w górę!

Autor: |Data publikacji:

Plastixal zakończył 2020 rok wzrostem przychodów ze sprzedaży o 33 proc. Dla producenta był to bardzo udany sezon.

Plastixal, uczestnik I Wystawy Innowacji, podliczył dane finansowe za rok 2020. Firma osiągnęła sprzedaż w wysokości ponad 40 mln zł. Jest to wzrost w stosunku do roku 2019 o 33 proc. Według Mariusza Kołakowskiego, szefa firmy spod Łomży, ten sukces udało się osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktom, zwiększeniu sprzedaży na rynku polskim oraz odpowiedniej strategii marketingowej. Firma postawiła na bezpieczeństwa, posługiwała się hasłem: Plastixal Lifetime Safety. Chodzi o tu bezpieczeństwo w kontekście domu.

W minionym roku producent nie zanotował w ogóle spadku ze sprzedaży, jeśli chodzi o stolarkę z PCW. Zamówień było na tyle dużo, ze w firmie podjęto decyzję o zwiększeniu mocy produkcyjnych. W tym roku powinna powstać nowa hala, której powierzchnia wyniesie 5 tys. m. kw. Także w tym roku firma planuje wprowadzić nowe oprogramowanie oraz system zarządzania Lean Management. Natomiast już w styczniu Plastixal wprowadzi na rynek nowość – będą to drzwi panelowe. Jest to produkt, nad którym firma pracowała od lutego 2020.

 

Zobacz również

Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm

Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm

Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.

Gerda stawia na bezpieczeństwo i rozwiązania smart

Gerda stawia na bezpieczeństwo i rozwiązania smart

W połowie października firma Gerda zaprosiła swoich partnerów handlowych i dostawców na wydarzenie w Ostródzie, gdzie zaprezentowała nowości.

Czytaj listopadowe „Forum Branżowe”

Czytaj listopadowe „Forum Branżowe”

Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (11/2025). Gościem wydania jest Maciej Żyła, kierownik ds. jakości w Laboratorium Techniki Budowlanej.