Plastixal: innowacje i wzrosty

Autor: |Data publikacji:

Plastixal mijający rok ocenia bardzo dobrze pod względem handlowym. Szacuje, że wartość sprzedaży w porównaniu do bardzo dobrego roku ubiegłego była wyższa o kilka procent.

Plastixal ocenia, że ten rok był dobry pod względem handlowym, choć w porównaniu do minionego wzrosty nie są rekordowe. Wynika to w dużym stopniu z faktu, że to właśnie w 2018 r. firma miała wyjątkowo wysokie wyniki. Porównanie więc do takiej bazy sprawia, że w tym roku ten wzrost nie wydaje się imponujący, jednak z perspektywy firmy jest on bardzo wysoki. Plastixal w tym roku szczególnie jest zadowolony ze znaczącego wzrostu przychodów na rynku krajowym.

Jedna z realizacji, gdzie zamontowano produkty firmy Plastixal.

Firma w 2019 r. ma za sobą także kilka sukcesów związanych z aktywnością w branży. Przede wszystkim należy tu wspomnieć obecność na jesiennej Wystawie Innowacji w Nadarzynie. Plastixal prezentował tam swoją nowość – panelowe drzwi Exclusive IoT 01 z ukrytym napędem. Drzwi mogą być sterowane za pośrednictwem smartfona, a otworzyć je można na odcisk palca.

W tym roku firma także dołączyła do Polskiego Klastra Budowlanego oraz do programu Dom Bezpieczny.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.