Plastixal mijający rok ocenia bardzo dobrze pod względem handlowym. Szacuje, że wartość sprzedaży w porównaniu do bardzo dobrego roku ubiegłego była wyższa o kilka procent.
Plastixal ocenia, że ten rok był dobry pod względem handlowym, choć w porównaniu do minionego wzrosty nie są rekordowe. Wynika to w dużym stopniu z faktu, że to właśnie w 2018 r. firma miała wyjątkowo wysokie wyniki. Porównanie więc do takiej bazy sprawia, że w tym roku ten wzrost nie wydaje się imponujący, jednak z perspektywy firmy jest on bardzo wysoki. Plastixal w tym roku szczególnie jest zadowolony ze znaczącego wzrostu przychodów na rynku krajowym.

Firma w 2019 r. ma za sobą także kilka sukcesów związanych z aktywnością w branży. Przede wszystkim należy tu wspomnieć obecność na jesiennej Wystawie Innowacji w Nadarzynie. Plastixal prezentował tam swoją nowość – panelowe drzwi Exclusive IoT 01 z ukrytym napędem. Drzwi mogą być sterowane za pośrednictwem smartfona, a otworzyć je można na odcisk palca.
W tym roku firma także dołączyła do Polskiego Klastra Budowlanego oraz do programu Dom Bezpieczny.
Zobacz również
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.
Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę
Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.