Plastixal mijający rok ocenia bardzo dobrze pod względem handlowym. Szacuje, że wartość sprzedaży w porównaniu do bardzo dobrego roku ubiegłego była wyższa o kilka procent.
Plastixal ocenia, że ten rok był dobry pod względem handlowym, choć w porównaniu do minionego wzrosty nie są rekordowe. Wynika to w dużym stopniu z faktu, że to właśnie w 2018 r. firma miała wyjątkowo wysokie wyniki. Porównanie więc do takiej bazy sprawia, że w tym roku ten wzrost nie wydaje się imponujący, jednak z perspektywy firmy jest on bardzo wysoki. Plastixal w tym roku szczególnie jest zadowolony ze znaczącego wzrostu przychodów na rynku krajowym.
Firma w 2019 r. ma za sobą także kilka sukcesów związanych z aktywnością w branży. Przede wszystkim należy tu wspomnieć obecność na jesiennej Wystawie Innowacji w Nadarzynie. Plastixal prezentował tam swoją nowość – panelowe drzwi Exclusive IoT 01 z ukrytym napędem. Drzwi mogą być sterowane za pośrednictwem smartfona, a otworzyć je można na odcisk palca.
W tym roku firma także dołączyła do Polskiego Klastra Budowlanego oraz do programu Dom Bezpieczny.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".