Krispol rozpoczął ten rok z dynamicznym wzrostem sprzedaży. Firma policzyła, że w pierwszych miesiącach 2019 r. jej przychody były wyższe o ok. 20-procent w porównaniu do roku ubiegłego.
Producent bram, osłon, a także okien i drzwi z Wrześni wyrasta na jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży. W pierwszym kwartale Krispol zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 20 proc. I. Trudno się dziwić tym dobrym wynikom. Firma regularnie poszerza swoją ofertę o nowoczesne, atrakcyjne dla klienta produkty, dba o rozwój sieci sprzedaży, a także dużą wagę przykłada do działań marketingowych.
Dużym sukcesem okazała się realizacja projektu salonów firmowych KrisHome. Od kilku lat Krispol oferuje swoim partnerom handlowym koncepcję na prowadzenie sklepu. Główną ideą jest tu wyposażenie salonu w produkty, które będą w spójnym stylu, ale i prezentujące kompleksową ofertę producenta. Okazuje się, że jest to bardzo trafny pomysł na sprzedaż, gdyż Salony KrisHome generują 4-krotnie więcej przychodów, niż pozostałe placówki handlowe Krispolu.

Połączeniem działań marketingowych i handlowych była konferencja z połowy maja tego roku, na którą zostali zaproszeni przedstawiciele salonów z całej Polski. Goście Krispolu w zakładzie w Psarach Małych mogli zapoznać się m. in. z nowoczesnymi metodami pakowania. Dowiedzieli się też wiele o planach rozwoju firmy i nowoczesnych technikach sprzedaży.
Zobacz również
Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.
Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025
18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.
Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.