Pierwszy kwartał to 20 proc. wzrostu w Krispolu

Autor: |Data publikacji:

Krispol rozpoczął ten rok z dynamicznym wzrostem sprzedaży. Firma policzyła, że w pierwszych miesiącach 2019 r. jej przychody były wyższe o ok. 20-procent w porównaniu do roku ubiegłego.

Producent bram, osłon, a także okien i drzwi z Wrześni wyrasta na jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży. W pierwszym kwartale Krispol zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 20 proc. I. Trudno się dziwić tym dobrym wynikom. Firma regularnie poszerza swoją ofertę o nowoczesne, atrakcyjne dla klienta produkty, dba o rozwój sieci sprzedaży, a także dużą wagę przykłada do działań marketingowych.

Dużym sukcesem okazała się realizacja projektu salonów firmowych KrisHome. Od kilku lat Krispol oferuje swoim partnerom handlowym koncepcję na prowadzenie sklepu. Główną ideą jest tu wyposażenie salonu w produkty, które będą w spójnym stylu, ale i prezentujące kompleksową ofertę producenta. Okazuje się, że jest to bardzo trafny pomysł na sprzedaż, gdyż Salony KrisHome generują 4-krotnie więcej przychodów, niż pozostałe placówki handlowe Krispolu.

Jednym z prelegentów był Grzegorz Ratajczak (od lewej), dyrektor wykonawczy w Krispolu.

Połączeniem działań marketingowych i handlowych była konferencja z połowy maja tego roku, na którą zostali zaproszeni przedstawiciele salonów z całej Polski. Goście Krispolu w zakładzie w Psarach Małych mogli zapoznać się m. in. z nowoczesnymi metodami pakowania.  Dowiedzieli się też wiele o planach rozwoju firmy i nowoczesnych technikach sprzedaży.

Zobacz również

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.

Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm

Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm

Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.