Krispol rozpoczął ten rok z dynamicznym wzrostem sprzedaży. Firma policzyła, że w pierwszych miesiącach 2019 r. jej przychody były wyższe o ok. 20-procent w porównaniu do roku ubiegłego.
Producent bram, osłon, a także okien i drzwi z Wrześni wyrasta na jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży. W pierwszym kwartale Krispol zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 20 proc. I. Trudno się dziwić tym dobrym wynikom. Firma regularnie poszerza swoją ofertę o nowoczesne, atrakcyjne dla klienta produkty, dba o rozwój sieci sprzedaży, a także dużą wagę przykłada do działań marketingowych.
Dużym sukcesem okazała się realizacja projektu salonów firmowych KrisHome. Od kilku lat Krispol oferuje swoim partnerom handlowym koncepcję na prowadzenie sklepu. Główną ideą jest tu wyposażenie salonu w produkty, które będą w spójnym stylu, ale i prezentujące kompleksową ofertę producenta. Okazuje się, że jest to bardzo trafny pomysł na sprzedaż, gdyż Salony KrisHome generują 4-krotnie więcej przychodów, niż pozostałe placówki handlowe Krispolu.

Połączeniem działań marketingowych i handlowych była konferencja z połowy maja tego roku, na którą zostali zaproszeni przedstawiciele salonów z całej Polski. Goście Krispolu w zakładzie w Psarach Małych mogli zapoznać się m. in. z nowoczesnymi metodami pakowania. Dowiedzieli się też wiele o planach rozwoju firmy i nowoczesnych technikach sprzedaży.
Zobacz również
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.
OFS 2025 – fotorelacja
Ponad 290 menadżerów z branży stolarki przez dwa dni uczestniczyło w Ogólnopolskim Forum Stolarki. Prezentujemy fotorelację z OFS 2025.
Specjaliści z branży przed nowymi wyzwaniami zawodowymi
Gerda ma nowego dyrektora zarządzającego, a z Grupy Petecki i z Pagenu po wielu latach latach pracy odeszło dwóch specjalistów.