Pierwsze urodziny serwisu ForumBranzowe.com!

Red.: |Data publikacji:

Nasz serwis obchodzi dziś swoje pierwsze urodziny. Jego oficjalna premiera odbyła się podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na Stadionie Narodowym. Od tego czasu zyskał on bardzo duże grono stałych czytelników oraz wypełnił się tysiącami publikacji, zdjęć oraz filmów.

Serwis ForumBranzowe.com po pierwszym roku działalności zyskał grono ponad 120 tys. czytelników! Może tez się pochwalić liczbą blisko 330 tys. odsłon. W tym czasie opublikowaliśmy 600 informacji newsowych, 200 artykułów oraz niezliczoną liczbę komunikatów prasowych i ofert pracy.

Co najważniejsze, cały czas rozwijamy nasz serwis, udoskonalamy dotychczasowe działy i wprowadzamy nowe rozwiązania. W ostatnim czasie wprowadziliśmy m.in. tematyczne przeglądy pod nazwą ABC, stale aktualizowaną listę ofert i promocji na produkty oferowane przez branże oraz porady i inspiracje. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ. W wakacje wystartował również dział sportowy, w którym informujemy o osiągnięciach sportowców wspieranych przez branżę.

Strzałem w dziesiątkę okazał się również pierwszy w Polsce podcast branży stolarki – Branżowisko. Od maja w każdy poniedziałek można posłuchać najaktualniejszych informacji z naszej branży. Grupa podcastowa na Facebooku liczy już blisko 200 członków i stale się rozwija. Z informacji, jakie otrzymujemy od Państwa wiemy, że coraz więcej osób rozpoczyna tydzień z Branżowiskiem, co od początku było ideą przyświecającą twórcom. Podcastu można posłuchać za pośrednictwem najpopularniejszych w Polsce platform, takich jak Spotify, iTunes, czy Google Podcasts oraz obejrzeć w serwisie YouTube.

Jesteśmy też stale obecni w mediach społecznościowych. Można nas znaleźć w takich platformach jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, a zespół redakcyjny stale udziela się też w serwisie LinkedIn. W pierwszym roku działalności naszego serwisu na samym tylko Facebooku opublikowaliśmy 387 postów, ale co najważniejsze, udaje nam się dzięki tym wpisom budować z Państwem bliskie relacje. Pod naszymi wpisami zawsze pojawiają się liczne reakcje, komentarze, a czytelnicy udostępniają nasze treści wśród swoich znajomych.

W tym miejscu chcielibyśmy Państwu podziękować, że z nami jesteście. Każdego dnia mobilizujecie nas, by stale rozwijać nasz serwis i wdrażać kolejne pomysły w życie. Mamy nadzieję, że grono naszych czytelników będzie się stale poszerzać, a wizja świata stolarki, którą staramy się przekazywać w naszych publikacjach pozytywnie wpłynie na wizerunek naszej branży.

Urodzinowe komentarze redakcji:

Niczym odkrywczym nie będzie jeśli napiszę, że Internet od kilku lat silnie zakorzeniony jest w każdej dziedzinie życie. Publikowany od wielu lat miesięcznik Forum Branżowe czekał na swoją elektroniczną siostrę. Zaproponowana przez nas forma serwisu wydaje się być strzałem w dziesiątkę łącząc na jednej platformie różne grupy odbiorców: inwestorów, dilerów, montażystów i oczywiście całą branżę. Kolejne proponowane przez nas inicjatywy jak np. podcast Branżowisko czy nowatorska forma MultiPublikacji po roku funkcjonowania mają już swoich entuzjastów. Cieszy mnie, że grono partnerów serwisu systematycznie rośnie a osób przychylnych działaniom naszego zespołu jest coraz więcej. Z hasłem „innowacja” na ustach wkraczamy w kolejny rok funkcjonowania, mając za cel dalszą promocję fajności branży okien, drzwi, osłon i bram. 

Justyna Hennig, koordynator marketingu, ForumBranzowe.com

Rodzic nigdy nie będzie obiektywny względem swoich dzieci. Tak tez jest w tym przypadku. ForumBranzowe.com obchodzi właśnie roczek, a jako współtwórca tego serwisu czuję ogromną dumę i satysfakcję z tego, co udało się osiągnąć w ciągu pierwszych 365 dni jego funkcjonowania. Branża zyskała rzetelne i nowoczesne źródło informacji. Szukamy tematów, zadajemy pytania i nie pozostawiamy ich bez odpowiedzi. Dzięki temu nasz serwis ma bardzo solidny fundament informacyjny. Trzymamy też rękę na branżowym pulsie – publikujemy informacje prasowe, oferty pracy, informacje o promocjach cenowych. Radzimy i inspirujemy, rozmawiamy z interesującymi osobami. Jednak najważniejsze jest to, że pielęgnujemy nowoczesny wizerunek branży stolarki, która od dawna wymyka się z ram materiałów budowlanych. Głośno mówimy o jej innowacyjności, o tym, że jest wizytówką polskiej gospodarki oraz rozwiązaniem wielu problemów dotyczących ochrony środowiska.

Paweł Gregorczyk, redaktor prowadzący, ForumBranzowe.com

Zobacz również

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

Grupa ML System opublikowała dane finansowe za rok 2023. W tym czasie wielokrotnie zwiększył się eksport. Natomiast zarówno przychody ze sprzedaży, jak i zysk brutto oraz EBIDTA zmalały.

1