Pierwsze urodziny serwisu ForumBranzowe.com!

Red.: PG |Data publikacji: 2019-10-18

Nasz serwis obchodzi dziś swoje pierwsze urodziny. Jego oficjalna premiera odbyła się podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na Stadionie Narodowym. Od tego czasu zyskał on bardzo duże grono stałych czytelników oraz wypełnił się tysiącami publikacji, zdjęć oraz filmów.

Serwis ForumBranzowe.com po pierwszym roku działalności zyskał grono ponad 120 tys. czytelników! Może tez się pochwalić liczbą blisko 330 tys. odsłon. W tym czasie opublikowaliśmy 600 informacji newsowych, 200 artykułów oraz niezliczoną liczbę komunikatów prasowych i ofert pracy.

Co najważniejsze, cały czas rozwijamy nasz serwis, udoskonalamy dotychczasowe działy i wprowadzamy nowe rozwiązania. W ostatnim czasie wprowadziliśmy m.in. tematyczne przeglądy pod nazwą ABC, stale aktualizowaną listę ofert i promocji na produkty oferowane przez branże oraz porady i inspiracje. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ. W wakacje wystartował również dział sportowy, w którym informujemy o osiągnięciach sportowców wspieranych przez branżę.

Strzałem w dziesiątkę okazał się również pierwszy w Polsce podcast branży stolarki – Branżowisko. Od maja w każdy poniedziałek można posłuchać najaktualniejszych informacji z naszej branży. Grupa podcastowa na Facebooku liczy już blisko 200 członków i stale się rozwija. Z informacji, jakie otrzymujemy od Państwa wiemy, że coraz więcej osób rozpoczyna tydzień z Branżowiskiem, co od początku było ideą przyświecającą twórcom. Podcastu można posłuchać za pośrednictwem najpopularniejszych w Polsce platform, takich jak Spotify, iTunes, czy Google Podcasts oraz obejrzeć w serwisie YouTube.

Jesteśmy też stale obecni w mediach społecznościowych. Można nas znaleźć w takich platformach jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, a zespół redakcyjny stale udziela się też w serwisie LinkedIn. W pierwszym roku działalności naszego serwisu na samym tylko Facebooku opublikowaliśmy 387 postów, ale co najważniejsze, udaje nam się dzięki tym wpisom budować z Państwem bliskie relacje. Pod naszymi wpisami zawsze pojawiają się liczne reakcje, komentarze, a czytelnicy udostępniają nasze treści wśród swoich znajomych.

W tym miejscu chcielibyśmy Państwu podziękować, że z nami jesteście. Każdego dnia mobilizujecie nas, by stale rozwijać nasz serwis i wdrażać kolejne pomysły w życie. Mamy nadzieję, że grono naszych czytelników będzie się stale poszerzać, a wizja świata stolarki, którą staramy się przekazywać w naszych publikacjach pozytywnie wpłynie na wizerunek naszej branży.

Urodzinowe komentarze redakcji:

Niczym odkrywczym nie będzie jeśli napiszę, że Internet od kilku lat silnie zakorzeniony jest w każdej dziedzinie życie. Publikowany od wielu lat miesięcznik Forum Branżowe czekał na swoją elektroniczną siostrę. Zaproponowana przez nas forma serwisu wydaje się być strzałem w dziesiątkę łącząc na jednej platformie różne grupy odbiorców: inwestorów, dilerów, montażystów i oczywiście całą branżę. Kolejne proponowane przez nas inicjatywy jak np. podcast Branżowisko czy nowatorska forma MultiPublikacji po roku funkcjonowania mają już swoich entuzjastów. Cieszy mnie, że grono partnerów serwisu systematycznie rośnie a osób przychylnych działaniom naszego zespołu jest coraz więcej. Z hasłem “innowacja” na ustach wkraczamy w kolejny rok funkcjonowania, mając za cel dalszą promocję fajności branży okien, drzwi, osłon i bram. 

Justyna Hennig, koordynator marketingu, ForumBranzowe.com

Rodzic nigdy nie będzie obiektywny względem swoich dzieci. Tak tez jest w tym przypadku. ForumBranzowe.com obchodzi właśnie roczek, a jako współtwórca tego serwisu czuję ogromną dumę i satysfakcję z tego, co udało się osiągnąć w ciągu pierwszych 365 dni jego funkcjonowania. Branża zyskała rzetelne i nowoczesne źródło informacji. Szukamy tematów, zadajemy pytania i nie pozostawiamy ich bez odpowiedzi. Dzięki temu nasz serwis ma bardzo solidny fundament informacyjny. Trzymamy też rękę na branżowym pulsie – publikujemy informacje prasowe, oferty pracy, informacje o promocjach cenowych. Radzimy i inspirujemy, rozmawiamy z interesującymi osobami. Jednak najważniejsze jest to, że pielęgnujemy nowoczesny wizerunek branży stolarki, która od dawna wymyka się z ram materiałów budowlanych. Głośno mówimy o jej innowacyjności, o tym, że jest wizytówką polskiej gospodarki oraz rozwiązaniem wielu problemów dotyczących ochrony środowiska.

Paweł Gregorczyk, redaktor prowadzący, ForumBranzowe.com

Zobacz również

Małkowski-Martech na dużym plusie

Małkowski-Martech na dużym plusie

Małkowski-Martech podsumował II kwartał pod katem handlowym. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 12,4 mln zł wobec 9,6 mln zł w 2019 r.

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Grupa Mercor S.A. opublikowała dane finansowe ze swojego I kwartału roku obrotowego 2020-2021 (kwiecień-czerwiec). Udało się wygenerować wzrosty w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej, choć był to okres pandemii i lockdownu. Firma opracowała też strategię na lata 2020-2023.

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group poinformował, że globalnie w okresie od kwietnia do czerwca zanotował spadek w przychodach na poziomie ok. 40 proc.

1