Perfekt rozwija dział aluminium i podsumowuje rok

Autor: |Data publikacji:

Perfekt z Lublina jest zadowolony z wyników ze sprzedaży w obecnym roku.  Firma w tym okresie inwestowała także w rozwój produkcji.

Perfekt Lubelska Fabryka Okien już podsumowuje wyniki roczne. W tym sezonie firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 20 mln zł. Producentowi udało się osiągnąć ten wynik, mimo trudniejszych warunków do prowadzenia działalności w porównaniu do 2020 r. Obecny, 2021 r. był niestabilny dla branży okien i drzwi, przede wszystkim jeśli chodzi o dostępność komponentów na rynku i podwyżki surowców. Wyższe ceny zaczęły być wprowadzane przez dostawców od kwietnia, zmieniały się często i niektóre komponenty podrożały nawet 10 razy w ciągu kilku miesięcy.

W obecnym roku producent zdecydował się także na inwestycje w dziale aluminium. Stolarka aluminiowa jest według Perfektu coraz chętniej wybierana przez klientów w Zachodniej Europie, a producent z Lublina sprzedaje za granicą około 90 proc. swoich wyrobów. Firma kupiła i uruchomiła nowe centrum obróbcze marki Emmegi. Jest to centrum Comet X6 HP 4-osiowe oraz piła Precision 550 TS 2 z odciągiem wiórów MG 4 VP. W przyszłym roku Perfekt planuje kolejne inwestycje w dziale aluminium, tym razem do hali produkcyjnej trafi maszyna Quadra L2 .

Zobacz również

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.