Perfekt z Lublina jest zadowolony z wyników ze sprzedaży w obecnym roku. Firma w tym okresie inwestowała także w rozwój produkcji.
Perfekt Lubelska Fabryka Okien już podsumowuje wyniki roczne. W tym sezonie firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 20 mln zł. Producentowi udało się osiągnąć ten wynik, mimo trudniejszych warunków do prowadzenia działalności w porównaniu do 2020 r. Obecny, 2021 r. był niestabilny dla branży okien i drzwi, przede wszystkim jeśli chodzi o dostępność komponentów na rynku i podwyżki surowców. Wyższe ceny zaczęły być wprowadzane przez dostawców od kwietnia, zmieniały się często i niektóre komponenty podrożały nawet 10 razy w ciągu kilku miesięcy.

W obecnym roku producent zdecydował się także na inwestycje w dziale aluminium. Stolarka aluminiowa jest według Perfektu coraz chętniej wybierana przez klientów w Zachodniej Europie, a producent z Lublina sprzedaje za granicą około 90 proc. swoich wyrobów. Firma kupiła i uruchomiła nowe centrum obróbcze marki Emmegi. Jest to centrum Comet X6 HP 4-osiowe oraz piła Precision 550 TS 2 z odciągiem wiórów MG 4 VP. W przyszłym roku Perfekt planuje kolejne inwestycje w dziale aluminium, tym razem do hali produkcyjnej trafi maszyna Quadra L2 .
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


