Yale, firma będąca częścią szwedzkiego koncernu Assa Abloy, oraz Oblo, dostawca rozwiązań z zakresu automatyki domowej, ogłosiły partnerstwo. Istotą współpracy ma być połączenie produktów związanych z bezpieczeństwem domów z centrum aplikacji mobilnych i platformą do zarządzania inteligentnym domem. Propozycja jest skierowana do dwóch głównych grup odbiorców: deweloperów i operatorów usług związanych z automatyzacją budynków.
Oblo z siedzibą w miejscowości Novi Sad w Serbii, przygotowuje autorskie rozwiązanie, umożliwiające użytkownikom monitorowanie i sterowanie urządzeniami inteligentnego domu za pomocą aplikacji mobilnej OBLO Living. Yale wnosi do tej współpracy swój produkt: Linus Smart Lock. Jak podaje serbska firma, jest to jedno z 400 urządzeń producentów, które są zintegrowane z jej platformą.
Sojusz dla technologii IoT
Ponadto Oblo ogłosiło swoje członkostwo w Connectivity Standards Alliance – sojuszu na rzecz rozwijania i zarządzania standardami technologii IoT. Należy do niego już Yale, poprzez grupę Assa Abloy. Wśród członków są też inne firmy, znane z rynku polskiego: Becker Antriebe, CAME, Nice Ameryka Północna, Velux, Guardian Glass, Häfele, Hella Sonnen- und Wetterschutztechnik. Według raportu CSA, w roku 2022 było już prawie 200 nowych firm członkowskich, z czego 24 proc. to przedsiębiorstwa europejskie.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".