W dwunastu salonach sprzedaży w całej Polsce trwają Dni Otwartych Markiz. Trzydniowa akcja ma na celu promowanie osłon przeciwsłonecznych do tarasów. W łódzkiej firmie Sun-Tech na ekspozycji główne miejsce zajmują pergole.
Dni Otwartych Markiz organizuje od 2015 roku Grupa Top – ogólnopolskie zrzeszenie dystrybutorów osłon przeciwsłonecznych. Impreza odbywa się corocznie wczesną wiosną i ma charakter promocyjny – propaguje spędzanie wolnego czasu na powietrzu oraz korzystanie z nowoczesnych systemów osłonowych. Dla odwiedzających jest okazją do poznania najnowszych rozwiązań z zakresu osłon tarasowych i porozmawiania z ekspertami w tej dziedzinie. Co więcej, zainteresowani mogą zobaczyć wizualizację projektu swojego tarasu z markizą czy pergolą oraz skorzystać ze specjalnych promocji cenowych.
W tym roku Dni Otwartych Markiz odbywają się w dwunastu salonach sprzedaży, m. in w Warszawie, Rzeszowie, Szczecinie, Rybniku, Bielsku-Białej, Dąbrowie Górniczej i Łodzi. Trwają od piątku, 29 marca do 31 marca, do godziny 16-ej.
Nasza redakcja odwiedziła łódzką firmę Sun-Tech, na ekspozycji której odwiedzający mogą oglądać m.in. pergole ze szklanym dachem oraz z zadaszeniem tekstylnym, kilka rodzajów markiz, a także rolety tekstylne i żaluzje zewnętrzne.
Jak nam powiedział Jacek Ciesielski, właściciel Sun-Tech, obecnie pergole cieszą się większym zainteresowaniem klientów niż markizy. Lepiej sprawdzają się w naszym kapryśnym klimacie, z częstymi letnimi wichurami, podczas których markizy muszą być zwijane.
Firma Sun – Tech powstała w 2003 roku. Specjalizuje się w produkcji rolet aluminiowych, tkaninowych, plis, a także w sprzedaży i montażu bram, markiz i żaluzji.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".