W dwunastu salonach sprzedaży w całej Polsce trwają Dni Otwartych Markiz. Trzydniowa akcja ma na celu promowanie osłon przeciwsłonecznych do tarasów. W łódzkiej firmie Sun-Tech na ekspozycji główne miejsce zajmują pergole.

Dni Otwartych Markiz organizuje od 2015 roku Grupa Top – ogólnopolskie zrzeszenie dystrybutorów osłon przeciwsłonecznych. Impreza odbywa się corocznie wczesną wiosną i ma charakter promocyjny – propaguje spędzanie wolnego czasu na powietrzu oraz korzystanie z nowoczesnych systemów osłonowych. Dla odwiedzających jest okazją do poznania najnowszych rozwiązań z zakresu osłon tarasowych i porozmawiania z ekspertami w tej dziedzinie. Co więcej, zainteresowani mogą zobaczyć wizualizację projektu swojego tarasu z markizą czy pergolą oraz skorzystać ze specjalnych promocji cenowych.

W tym roku Dni Otwartych Markiz odbywają się w dwunastu salonach sprzedaży, m. in w Warszawie, Rzeszowie, Szczecinie, Rybniku, Bielsku-Białej, Dąbrowie Górniczej i Łodzi. Trwają od piątku, 29 marca do 31 marca, do godziny 16-ej.
Nasza redakcja odwiedziła łódzką firmę Sun-Tech, na ekspozycji której odwiedzający mogą oglądać m.in. pergole ze szklanym dachem oraz z zadaszeniem tekstylnym, kilka rodzajów markiz, a także rolety tekstylne i żaluzje zewnętrzne.
Jak nam powiedział Jacek Ciesielski, właściciel Sun-Tech, obecnie pergole cieszą się większym zainteresowaniem klientów niż markizy. Lepiej sprawdzają się w naszym kapryśnym klimacie, z częstymi letnimi wichurami, podczas których markizy muszą być zwijane.

Firma Sun – Tech powstała w 2003 roku. Specjalizuje się w produkcji rolet aluminiowych, tkaninowych, plis, a także w sprzedaży i montażu bram, markiz i żaluzji.
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.