Otwarte markizy w Sun-Tech

Autor: |Data publikacji:

W dwunastu salonach sprzedaży w całej Polsce trwają Dni Otwartych Markiz. Trzydniowa akcja ma na celu promowanie osłon przeciwsłonecznych do tarasów. W łódzkiej firmie Sun-Tech na ekspozycji główne miejsce zajmują pergole.

Dni Otwartych Markiz Sun-Tech
Zdjęcie: WK

Dni Otwartych Markiz organizuje od 2015 roku Grupa Top – ogólnopolskie zrzeszenie dystrybutorów osłon przeciwsłonecznych. Impreza odbywa się corocznie wczesną wiosną i ma charakter promocyjny – propaguje spędzanie wolnego czasu na powietrzu oraz korzystanie z nowoczesnych systemów osłonowych. Dla odwiedzających jest okazją do poznania najnowszych rozwiązań z zakresu osłon tarasowych i porozmawiania z ekspertami w tej dziedzinie. Co więcej, zainteresowani mogą zobaczyć wizualizację projektu swojego tarasu z markizą czy pergolą oraz skorzystać ze specjalnych promocji cenowych.

Dni Otwartych Markiz Sun-Tech
Zdjęcie: WK

W tym roku Dni Otwartych Markiz odbywają się w dwunastu salonach sprzedaży, m. in w Warszawie, Rzeszowie, Szczecinie, Rybniku, Bielsku-Białej, Dąbrowie Górniczej i Łodzi. Trwają od piątku, 29 marca do 31 marca, do godziny 16-ej. 

Nasza redakcja odwiedziła łódzką firmę Sun-Tech, na ekspozycji której  odwiedzający mogą oglądać m.in. pergole ze szklanym dachem oraz z zadaszeniem tekstylnym, kilka rodzajów markiz, a także rolety tekstylne i żaluzje zewnętrzne.

Jak nam powiedział Jacek Ciesielski, właściciel Sun-Tech, obecnie pergole cieszą się większym zainteresowaniem klientów niż markizy. Lepiej sprawdzają się w naszym kapryśnym klimacie, z częstymi letnimi wichurami, podczas których markizy muszą być zwijane.

Dni Otwartych Markiz Sun-Tech
Zdjęcie: WK

Firma Sun – Tech powstała w 2003 roku. Specjalizuje się w produkcji rolet aluminiowych, tkaninowych, plis, a także w sprzedaży i montażu bram, markiz i żaluzji.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.