OKNORAM się przeprowadza i chce wejść na polski rynek

Autor: MR |Data publikacji: 2019-01-08

Już wkrótce działalność w nowej hali rozpocznie firma Oknoram. Firma właśnie zakończyła budowę obiektu w Jędrzejowie i chce jak najszybciej przeprowadzić się do nowego budynku.

Oknoram w marcu w zeszłym roku rozpoczął w Jędrzejowie budowę hali fabrycznej. Firma zajmuje się renowacją drewnianej stolarki. Zamówienia spływają z krajów skandynawskich, jednak przedsiębiorstwo chciałoby poszerzyć działalność i oferować swoje usługi także na rynek polski. Budowa nowej hali pozwoli na to, by zwiększyć zatrudnienie i poszerzyć możliwości produkcyjne. Obiekt ma ok. 1600 m2. Teraz firma czeka z przeprowadzką jedynie na zatwierdzenie podłączenia do sieci energetycznej przez PGE.

Burmistrz Jędrzejowa Marcin Piszczek i Grażyna Kosińska, właścicielka Oknoramu. Fot: Strefa Ekonomiczna Jędrzejów.

Oknoram obecnie wynajmuje hale produkcyjne, więc firmie zależy na tym, by jak najszybciej przenieść się do własnego obiektu. Grażyna Kosińska, właścicielka Oknoramu, ocenia, że w ciągu najbliższych trzech miesięcy firma powinna już stabilnie działać w nowoczesnym miejscu. Wtedy też Oknoram poświeci więcej uwagi takim elementom, jak np. stworzenie własnej strony internetowej.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.