Krakowski Oknoplast poinformował o wprowadzeniu do swojej oferty segmentowych bram garażowych o grubości płata 45 mm. Od listopada mają one być dostępne w sieci sprzedaży Oknoplastu pod marką DEKEDO, a oferowane szerokości zawierają się w granicach 2250 – 5500 mm. Bramy można będzie zamawiać w kilku przetłoczeniach, w kilkunastu foliach podstawowych i pełnej palecie kolorów RAL. Produkt ten będzie można nabyć już w promocji zimowej – corocznej akcji rabatowej Oknoplastu, podczas której obowiązywać będą atrakcyjne ceny na wybrany asortyment tej marki. Jednak celem podstawowym wprowadzenia bram garażowych do oferty Oknoplastu jest zrobienie kolejnego kroku, jak powiedział prezes Placek, „w stronę oferowania klientom komplementarnych rozwiązań do domu”.
Oknoplast Kraków jest producentem okien, drzwi i rolet – bram garażowych jeszcze nie produkuje. Jak udało nam się ustalić w kilku rozmowach dostawcą bram dla krakowskiej firmy będzie prawdopodobnie niemiecki Novoferm, o którym pisaliśmy niedawno przy okazji przejęcia firmy Robust AB. Novoferm jest częścią japońskiej Sanwa Group, a zatrudnia obecnie ponad 3 tys. pracowników. Firma, założona w 1955 roku w zachodnich Niemczech, prowadzi dzisiaj produkcję drzwi, bram i systemów przeładunkowych w kilku miejscach w Europie oraz w Azji. W Polsce ma swoją siedzibę w Tarnowie Podgórnym oraz zakład w Wykrotach.
Bardzo dobrą opinię o produktach nowego partnera ma menedżer Oknoplastu odpowiedzialny za badania i rozwój – Mike Żyrek, mówiąc: Produkt Dekedo cechuje się nie tylko eleganckim wyglądem i designem, ale również dużą odpornością na działanie czynników zewnętrznych. Konstrukcja bramy z paneli o grubym rdzeniu 45 mm, gwarantuje bowiem odporność na odkształcenia oraz dźwiękoszczelność. Jest to również, jak zapewnia Żyrek, produkt bezpieczny i łatwy w obsłudze.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".