Ogromny, sześciokrotny wzrost sprzedaży nawiewników

Autor: |Data publikacji:

Cisza i zdrowe powietrze w budynkach to w ostatnim roku priorytet dla bardzo wielu inwestorów. Dużo na ten temat może powiedzieć Brevis, dostawca nawiewników. Firma podliczyła, że sprzedaż jednego z produktów wzrosła o 640 proc. w porównaniu do roku ubiegłego!

Nawiewniki to urządzenia, które wpływają na poprawę komfortu we wnętrzu pomieszczeń. W ostatnich latach na rynku pojawiło się wiele produktów, których funkcją, oprócz regulacji wilgoci, jest także oczyszczanie powietrza. Brevis, który ma w ofercie zarówno „tradycyjne” produkty, jak i te, które wyposażone są w filtr oczyszczający powietrze, odczuł w tym roku ogromny wzrost zainteresowania produktami, które nie wpuszczają do wnętrza smogu.

Krakowski producent nawiewników podliczył, że w tym roku, w porównaniu do roku 2018 odnotował aż 640 proc. wzrost wartości sprzedaży nawiewników Insolio, montowanych bez frezowania szczelin. Jest to produkt tak skonstruowany, że zachowuje wysoką izolacyjność termiczną i akustyczną przegrody okiennej. Wyposażony jest również w filtr czyszczący powietrze.

Nawiewnik Insolio firmy Brevis.

Firma oferuje też produkty zwane powszechnie antysmogowymi, których podstawową rolą jest zatrzymanie na zewnątrz szkodliwych cząstek smogu. Firma zauważyła ponad 430 procentowy wzrost sprzedaży filtrów powietrza w porównaniu do roku ubiegłego. Podobny wzrost – ponad 450-procentowy odnotował Brevis w sprzedaży akustycznych nawiewników Ventair TRDn Akustik. Charakteryzują się one izolacyjnością akustyczną na poziomie 48 dB.

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.