Ogromny, sześciokrotny wzrost sprzedaży nawiewników

Autor: |Data publikacji:

Cisza i zdrowe powietrze w budynkach to w ostatnim roku priorytet dla bardzo wielu inwestorów. Dużo na ten temat może powiedzieć Brevis, dostawca nawiewników. Firma podliczyła, że sprzedaż jednego z produktów wzrosła o 640 proc. w porównaniu do roku ubiegłego!

Nawiewniki to urządzenia, które wpływają na poprawę komfortu we wnętrzu pomieszczeń. W ostatnich latach na rynku pojawiło się wiele produktów, których funkcją, oprócz regulacji wilgoci, jest także oczyszczanie powietrza. Brevis, który ma w ofercie zarówno „tradycyjne” produkty, jak i te, które wyposażone są w filtr oczyszczający powietrze, odczuł w tym roku ogromny wzrost zainteresowania produktami, które nie wpuszczają do wnętrza smogu.

Krakowski producent nawiewników podliczył, że w tym roku, w porównaniu do roku 2018 odnotował aż 640 proc. wzrost wartości sprzedaży nawiewników Insolio, montowanych bez frezowania szczelin. Jest to produkt tak skonstruowany, że zachowuje wysoką izolacyjność termiczną i akustyczną przegrody okiennej. Wyposażony jest również w filtr czyszczący powietrze.

Nawiewnik Insolio firmy Brevis.

Firma oferuje też produkty zwane powszechnie antysmogowymi, których podstawową rolą jest zatrzymanie na zewnątrz szkodliwych cząstek smogu. Firma zauważyła ponad 430 procentowy wzrost sprzedaży filtrów powietrza w porównaniu do roku ubiegłego. Podobny wzrost – ponad 450-procentowy odnotował Brevis w sprzedaży akustycznych nawiewników Ventair TRDn Akustik. Charakteryzują się one izolacyjnością akustyczną na poziomie 48 dB.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".