OFS 2021 Online – dzień drugi. Marketing i dystrybucja

Red.: |Data publikacji:

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online przyciągnęło pierwszego dnia setki uczestników! Drugi dzień zapowiada się równie ciekawie. Zobacz, jakie tematy przygotowano na dziś.

Tematy drugiego dnia OFS 2021 Online:

Kilkunastu ekspertów z wieloletnim doświadczeniem nie tylko przedstawi bardzo ciekawe prelekcje, ale będzie też do dyspozycji uczestników podczas czatu na żywo. Będzie też możliwość umówienia spotkanie live z dowolnym uczestnikiem OFS w strefie networkingu.

Darmowa rejestracja na Ogólnopolskie Forum

Partnerem merytorycznym Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2021 Online został Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu (KOZK). Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. 

Partnerem strategicznym wydarzenia jest Aluprof. Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online zostało również wsparte przez liczne grono firm, w tym m.in. Winkhaus, Fimtec Polska, Portos, Deceuninck, Selena, Technoform, Santander oraz Google.

Zobacz również

Szwajcarski rynek się kurczy

Szwajcarski rynek się kurczy

Z podsumowania szwajcarskiego rynku stolarki za 2022 rok wynika, że od kilku lat regularnie spada produkcja okien w tym kraju. Pocieszeniem może być fakt, że stolarka drewniana i ślusarka aluminiowa notują rekordowe wyniki.

Segment bram przemysłowych czeka stagnacja

Segment bram przemysłowych czeka stagnacja

Segment bram przemysłowych będzie notował spadki popytu. W najbliższych latach wzrost wolumenu sprzedaży będzie maksymalnie na 1,7 proc.

Niemcy: wzrost na rynku drzwi wejściowych

Niemcy: wzrost na rynku drzwi wejściowych

Jak wynika z danych zebranych przez instytut badań rynku Branchenradar.com, rynek zewnętrznych drzwi wejściowych w Niemczech w 2022 roku urósł, ale nie za sprawą wzrostu popytu.

1