specjalista ds. marketingu

Data publikacji: 2024-01-19

Firma: Aluprof

Stanowisko: specjalista ds. marketingu

Miejscowość: Bielsko-Biała

Województwo: Śląskie

Branża: Dostawca

Obowiązki:

  • planowanie, opracowywanie i realizacja założeń kampanii marketingowej dla produktów segmentu osłon przeciwsłonecznych,
  • aktualizacja serwisu sunprotect.aluprof.com,
  • analizowanie rynku oraz działań konkurencji, bieżące reagowanie na zmiany rynkowe,
  • organizowanie szkoleń i seminariów dla segmentu osłon przeciwsłonecznych (od koncepcji po realizację),
  • przygotowywanie materiałów reklamowych, w tym tekstów reklamowych, publikacji oraz prezentacji.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowany marketing, dziennikarstwo, filologia, PR, nowe media),
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu marketingu i promocji,
  • doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych, mierzeniu i analizowaniu rezultatów prowadzonych działań,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego (np. FB Ads, Google Ads, SEO, Brand 24),
  • umiejętność redagowania tekstów informacyjno-promocyjnych, „lekkie pióro” ,
  • kreatywność, innowacyjność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, w tym pracy przy kilku projektach jednocześnie, terminowość i dbałość o szczegóły,
  • wysoka kultura osobista oraz zdolności komunikacyjne,
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – praca w środowisku międzynarodowym,
  • znajomość MS Office (MS Excel i Power Point) na poziomie bardzo dobrym.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny system wynagradzania,
  • prywatną opiekę medyczną dla pracowników i członków rodzin,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • kartę MultiSport,
  • dofinansowanie do posiłków w stołówce firmowej,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • dodatek stażowy,
  • możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez szkolenia, uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów oraz dostęp do wiedzy eksperckiej lidera w swojej branży,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • kursy językowe.