Firma: DREWNOSTYL
Stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
Miejscowość: Skoczów
Województwo: Śląskie
Branża: Dostawca
Zadania:
zapewnienie dobrej obsługi klienta poprzez bezpośrednią współpracę z przedstawicielem handlowym ze Słowacji i Czech
zamówienia towarów
rozwiązywanie problemów w odpowiednim czasie
udzielanie wyjaśnień (zarówno pisemnie, jak i telefonicznie)
monitorowanie sytuacji sprzedażowo – rozliczeniowej
praca z systemem SUBIEKT
współpraca z bezpośrednimi przełożonymi oraz innymi specjalistami ds. obsługi klienta
umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
praca w godzinach 8-16 (pon.- pt)
praca w zgranym zespole
wszystkie wymagane narzędzia i szkolenia
praca w firmie o uznanej marce
młody, profesjonalny, dynamiczny zespół i międzynarodowe środowisko
mile widziany język słowacki lub czeski
znajomość języka angielskiego będzie atutem
wcześniejsze doświadczenie na stanowisku obsługi klienta (pożądane)
odpowiedzialność
umiejętność wielozadaniowości
umiejętność ustalania celów i szybkość reakcji
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office