Firma Wiśniowski, obchodząca w tym roku swój 30. Jubileusz, od lat konsekwentnie buduje też swój pomysł na handlowanie stolarką. W dniu 25 września w Łomiankach pod Warszawą zaprezentowała nowy projekt pod nazwą „Salonowe Rewolucje”, w którym wraz z dr Markiem Borowińskim (Shop Doctor) wyznacza nowe standardy ekspozycji w salonach okienno-drzwiowych.
Tym co wyróżnia ekspozycję Wiśniowski Concept jest wyjątkowa estetyka, kompleksowość oferty oraz klarowna komunikacja z klientem. Salonowe Rewolucje zostały przeprowadzone już w 30 salonach sprzedażowych firmy, a ich standard dostępny jest dla każdego z ponad 2000 punktów handlowych z produktami Wiśniowskiego.
Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, której ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego, kompletnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca okna, drzwi, bramy oraz ogrodzenia w oparciu o design kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0 z użyciem funkcji smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań dla każdego domu.
– Strefy WIŚNIOWSKI Concept to efekt wprowadzenia do naszej oferty okien PVC. Teraz spotykamy się z klientem krok wcześniej w procesie zakupowym produktów do budowy domu i już na tym etapie możemy mu pokazać, jak pięknie może wyglądać jego wymarzona inwestycja. Każdy element może dopasować do swoich oczekiwań. Dodatkowo wszystko spinamy systemem inteligentnego sterowania. Możemy powiedzieć, że zapewniamy naszym klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa kompleksowo – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Już niebawem na kanale YouTube Wiśniowskiego obejrzeć można będzie miniserial, w którym zobrazowano proces przemian w salonach poddanych „Rewolucjom”. Podobnie jak Kuchenne Rewolucje Magdy Gessler inspirują restauratorów w całej Polsce (i ich klientów!), tak Salonowe Rewolucje Wiśniowskiego zainspirować mogą dystrybutorów stolarki. Więcej o tym przeczytać będzie można w najbliższym wydaniu naszego miesięcznika oraz wysłuchać w kolejnym odcinku podcastu Branżowisko. Ekspozycję produktów z Wiśniowski Concept obejrzeć będzie można natomiast w Nadarzynie w dniach 3-6 października na Wystawie Innowacji w ramach targów Warsaw Build.
Tagi
Katarzyna ŚwiderskaMArek Borowińskiokna PCWSalonowe RewolucjesmartConnectedWiśniowskiWIśniowski ConceptZobacz również
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!
Diamenty Forbesa – znamy laureatów 2025
Diamenty Forbesa wskazują firmy w najlepszej kondycji finansowej. Organizator ogłosił właśnie, które z nich zostały wyróżnione w tegorocznej, już siedemnastej, edycji. Statuetki będą wręczane na galach, które odbędę się wiosną i latem roku 2025. Wśród docenionych są również przedstawiciele branży stolarki.
Wystawcy na targach Budma/WinDoor-Tech 2025 (Zdjęcia)
Trwają targi Budma/Windoor-Tech 2025, w których uczestniczy wiele firm branży stolarki. Przygotowaliśmy dla Was galerię zdjęć ze stoisk wystawców poznańskich targów.