Firma Wiśniowski, obchodząca w tym roku swój 30. Jubileusz, od lat konsekwentnie buduje też swój pomysł na handlowanie stolarką. W dniu 25 września w Łomiankach pod Warszawą zaprezentowała nowy projekt pod nazwą „Salonowe Rewolucje”, w którym wraz z dr Markiem Borowińskim (Shop Doctor) wyznacza nowe standardy ekspozycji w salonach okienno-drzwiowych.
Tym co wyróżnia ekspozycję Wiśniowski Concept jest wyjątkowa estetyka, kompleksowość oferty oraz klarowna komunikacja z klientem. Salonowe Rewolucje zostały przeprowadzone już w 30 salonach sprzedażowych firmy, a ich standard dostępny jest dla każdego z ponad 2000 punktów handlowych z produktami Wiśniowskiego.
Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, której ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego, kompletnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca okna, drzwi, bramy oraz ogrodzenia w oparciu o design kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0 z użyciem funkcji smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań dla każdego domu.
– Strefy WIŚNIOWSKI Concept to efekt wprowadzenia do naszej oferty okien PVC. Teraz spotykamy się z klientem krok wcześniej w procesie zakupowym produktów do budowy domu i już na tym etapie możemy mu pokazać, jak pięknie może wyglądać jego wymarzona inwestycja. Każdy element może dopasować do swoich oczekiwań. Dodatkowo wszystko spinamy systemem inteligentnego sterowania. Możemy powiedzieć, że zapewniamy naszym klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa kompleksowo – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Już niebawem na kanale YouTube Wiśniowskiego obejrzeć można będzie miniserial, w którym zobrazowano proces przemian w salonach poddanych „Rewolucjom”. Podobnie jak Kuchenne Rewolucje Magdy Gessler inspirują restauratorów w całej Polsce (i ich klientów!), tak Salonowe Rewolucje Wiśniowskiego zainspirować mogą dystrybutorów stolarki. Więcej o tym przeczytać będzie można w najbliższym wydaniu naszego miesięcznika oraz wysłuchać w kolejnym odcinku podcastu Branżowisko. Ekspozycję produktów z Wiśniowski Concept obejrzeć będzie można natomiast w Nadarzynie w dniach 3-6 października na Wystawie Innowacji w ramach targów Warsaw Build.
Tagi
Katarzyna ŚwiderskaMArek Borowińskiokna PCWSalonowe RewolucjesmartConnectedWiśniowskiWIśniowski ConceptZobacz również
Czytaj majowe Forum Branżowe
Czytaj majowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy i członek zarządu firmy Krishome.
Monter Show ’25 już niedługo
Już na początku czerwca odbędzie się ważne wydarzenie dla środowiska montażystów - Monter Show 2025, organizowane przez Stowarzyszenie Monterów Stolarki. Tradycyjnie patronat medialny nad wydarzeniem objęło nasze wydawnictwo.
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.