Nowy showroom Dierre Polska

Red.: PG |Data publikacji: 2021-05-18

Firma Dierre Polska otworzyła 18 maja w Warszawie swój showroom, w którym klienci mogą zobaczyć na żywo bogatą ofertę produktów w kilkunastu konfiguracjach. W uroczystości udział wzięli m.in. Rui Carreira, prezes Dierre Polska oraz Dominik Eymontt z Biura Architektonicznego FS&P Arcus, które zaprojektowało tę przestrzeń ekspozycyjną.

Nowy showroom Dierre Polska mieści się w industrialnej części Rembertowa przy ulicy Chełmżyńskiej 180G. Na 140 mkw. przestrzeni wystawowej klienci Dierre Polska klienci mogą zobaczyć drzwi wyeksponowane w sposób odzwierciedlający końcowy montaż we wnętrzach.

Rui Carreira, prezes Dierre Polska:

Po raz kolejny wyróżniamy się w branży i jako pierwsi w Polsce eksponujemy nasze drzwi w unikatowy sposób, który ułatwi naszym klientom dobór produktów do wymagań projektowych i stylu danego wnętrza.

Rui Carreira, prezes Dierre Polska

Showroom, zaprojektowany przez zespół Arkadiusza Janowicza, Dominika Eymontta i Karoliny Piaścik z pracowni FS&P Arcus Architekci, stał się nie tylko wizytówką firmy, ale też miejscem spotkań i pracy dla inwestorów, deweloperów, projektantów oraz architektów.

Dominik Eymontt, Partner i Członek Zarządu Biura Architektonicznego FS&P Arcus:

Showroom firmy Dierre został zaprojektowany z myślą o jak najlepszym wyeksponowaniu produktów firmy Dierre. Staraliśmy się stworzyć prostą, elegancką i zgeometryzowaną przestrzeń ekspozycyjną, która pozwoli klientom skupić się na dokonaniu wyboru. Centralny punkt salonu, zaakcentowany kolorowym, dekoracyjnym siedziskiem i efektownym oświetleniem to miejsce, skąd można zobaczyć wszystkie eksponowane drzwi. Punktowe użycie koloru w kontraście do przeważającej, stonowanej i monochromatycznej kolorystyki ścian pozwoliło na podkreślenie najważniejszych stref funkcjonalnych ekspozycji, mówi .

Podczas otwarcia showroomu zaprezentowano nowość w katalogu tego włoskiego producenta – drzwi inwestycyjne płaszczowe przeciwpożarowe New Idra. Na polskim rynku zadebiutowały one na początku tego roku. Sporo uwagi poświęcono również na prezentację drzwi HIBRY, flagowego produktu w ofercie Dierre.

Zobacz również

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Niemiecka firma Weru stworzyła internetowy serwis, który działa na podobnej zasadzie, jak aplikacja randkowa Tinder. Użytkownicy mogą wybrać w niej pasujące do ich typu osobowości zdjęcia, na których podstawie proponowany jest później model drzwi wejściowych.

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory kupiło i zainstalowało nową linię do produkcji ślusarki aluminiowej. Firma dotychczas specjalizowała się w obróbce metali.

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Norsk Hydro poinformował o wynikach ze sprzedaży z trzeciego kwartału. Wyniki spółki były rekordowe, jednak rynek aluminium jest trudny.

1