Nowy magazyn Fenzi także dla klientów w Polsce

Autor: |Data publikacji:

Fenzi Group otworzył w czerwcu w Tribiano pod Mediolanem nowe centrum logistyczne. Skorzystają z niego klienci m.in. w Polsce.

Nowe centrum logistyczne to budynek, w którym produkty będą magazynowane i stąd wysyłane do odbiorców we Włoszech i za granicą. Obiekt ma 15 tys. mkw. i jest w wysokim stopniu zautomatyzowany. Jak informuje Fenzi, otwarcie magazynu pozwoli na szybszą obsługę klientów, przy maksymalnej optymalizacji czasu i większej wydajności procesów. Przed inwestycją, wyroby były przechowywane w kilku oddzielnych budynkach, teraz znajdują się w zintegrowanym centrum logistycznym.

Nowy magazyn Fenzi Group w Tribiano pod Mediolanem.

W Polsce włoska grupa ma swój oddział w Jaworznie – Fenzi Polska, a także sprzedaje wyroby poprzez Alu-Pro Polska. Poza tym do odbiorców w naszym kraju trafiają produkty wysyłane bezpośrednio z Włoch, z siedziby pod Mediolanem. Otwarcie nowego centrum logistycznego wpłynie również na sprawniejszą obsługę klientów w Polsce. Fenzi jest dostawcą komponentów do szkła, przede wszystkim uszczelniaczy do szyb zespolonych.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".