Nowości na sezon 2020 #1

Autor: |Data publikacji:

Nowości na sezon 2020 to dwuczęściowy webinar, który odbył się w dniach 6 oraz 13 maja. Podczas pierwszej części ponad 160 uczestników poznało nowości 15 firm oraz wyniki pierwszego badania koniunktury w branży przeprowadzonego przez Centrum Analiz Branżowych.

Oto lista zaprezentowanych produktów:

  • Adler: Polycolor 2K SQ
  • Aluprof: MB Glass Barrier
  • Axor: ELITE+ 130
  • D+H: Napędy serii CDC
  • Gealan: S 9000 PLUS
  • Geze: Cockpit
  • Giesse: SUPRA 7
  • Maco: Uszczelka samoopadająca
  • Metal-Plast: ECO-TERM
  • Mol: System do produkcji moskitier
  • OH Doors & Panels: Skrzydła drzwiowe
  • Remmert: System składowania komorowego
  • Somfy: PERGOLA TILT 24 V io
  • Winkhaus: Klamka elektroniczna ETB-IM
  • Yawal: DP Slide

Druga część webinarium o nowościach na sezon 2020 już 13 maja 2020 r. o godz. 10:30. Szczegóły

 

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.