Nowi dyrektorzy w Swisspacer oraz Nitusie

Red.: |Data publikacji:

Regularnie informujemy o zmianach na stanowiskach kierowniczych w firmach związanych z branżą okien i drzwi. Tym razem nowych dyrektorów ogłosiły Swisspacer oraz polski Nitus.

W firmie Swisspacer z dniem 1 czerwca 2024 r. Elmar Rastner został dyrektorem ds. zarządzania kluczowymi klientami na Europę. Szwajcarski producent izolacyjnych ramek dystansowych do szkła właśnie utworzył to stanowisko. Firma zaznacza, że nowa funkcja podkreśla ciągłe zaangażowanie we wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami biznesowymi oraz poszerzanie swojej obecności na rynku. Elmar Rastner będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój obsługi klienta w całej Europie. Nowy dyrektor ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży szkła, okien i drzwi w Europie i Ameryce Północnej. Od dziewięciu lat pracuje w Swisspacer, m.in. jako dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Europie Środkowej i Ameryce Północnej, a ostatnio dyrektor sprzedaży na Europę Południową.

Z kolei firma Nitus z Jurkowa w województwie małopolskim zatrudniła nową dyrektor sprzedaży i marketingu, Małgorzatę Berezę. Jest ona odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych oraz nadzorowanie kampanii marketingowych marki. W swojej karierze zawodowej pracowała m.in. w Okno-Polu, OknoPlusie czy Vidoku. Nitus zwraca uwagę, że zmiana na tym stanowisku zbiegła się z obchodami jubileuszu dwudziestolecia firmy. Firma bowiem „wchodząc w trzecią dekadę ogłosiła nową strategię, której trzonem jest otwartość oraz współpraca we wszystkich obszarach działalności”.

Obecnie przedsiębiorstwo ma 4 zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni hal ponad 5 tys. mkw. i jest producentem szerokiego asortymentu wyrobów związanych ze stolarką otworową.

Zobacz również

Szykuje się duże przejęcie na polskim rynku stolarki

Szykuje się duże przejęcie na polskim rynku stolarki

Grupa Kęty zamieściła na swojej stronie komunikat informujący o zawarciu przedwstępnej warunkowej umowy nabycia udziałów w Selt.

Grupa Oknoplast z nowym logo i wzrostami po pierwszym półroczu

Grupa Oknoplast z nowym logo i wzrostami po pierwszym półroczu

Podczas trwającego jubileuszu 30-lecia Oknoplastu przedstawiona została nowa identyfikacja wizualna Grupy Oknoplast. Zaprezentowano zostało nowe logo Grupy.

Optymizm w Grupie Sanco

Optymizm w Grupie Sanco

Grupa Sanco zorganizowała w połowie maja doroczne spotkanie dla firm stowarzyszonych. Odbyło się ono w Gdańsku.

1